;
coinex

مدل 128 گیگابایتی گلکسی اس 8 با قیمت 1000 دلار روانه بازار خواهد شد

مدل 128 گیگابایتی گلکسی اس 8

شرکت سامسونگ در سال های گذشته پرچمدارهای خود را در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل معرفی می کرد؛ اما ظاهرا امسال تصمیم گرفته که از این استیج برای معرفی پرچمدارها استفاده نکند. این شرکت احتمالا ماه آینده میلادی در نیویورک رویدادی را برای معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج برگزار خواهد کرد. امروز خبرهای جدیدی درباره قیمت مدل 128 گیگابایتی گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شد، ظاهرا این دستگاه با قیمت 1000 دلار پا به بازار خواهد گذاشت. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده شرکت سامسونگ قصد دارد که نسخه ویژه ای از گلکسی اس 8 را در بازرهای آسیایی، مخصوصا کره جنوبی و چین عرضه کند. این شرکت ظاهرا پرچمدار جدید خود را با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه می دهد. شایعه شده که مدلی از این دستگاه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 885 دلار روانه بازار می شود و مدل دیگر این دستگاه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قیمتی نزدیک به 940 دلار خواهد داشت.

متاسفانه هنوز مشخص نشده که برنامه عرضه این پرچمدار ها چگونه است، این احتمال وجود دارد که سامسونگ فروش پرچمدارهای خود را از آسیا آغاز کند و پس از آن روانه بازار سراسر جهانی شوند. همچنین این احتمال وجود دارد که مدل 128 گیگابایتی گلکسی اس 8 به صورت انحصاری برای منطقه آسیا عرضه شود.

شرکت سامسونگ پرچمدارهای 2017 خود را در فروردین ماه آینده معرفی می کند و به احتمال بسیار زیاد پس از آن عرضه هردو مدل را در کشورهای مختلف آغاز می کند. به هر حال هنوز جزئیات بسیاری درباره این گوشی هوشمند منتشر نشده و هنوز باید منتظر انتشار خبرهای رسمی از سوی سامسونگ باشیم. ظاهرا غول تکنولوژی کره ای برنامه های خاصی را برای سال جاری میلادی دارد. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا سامسونگ مدل 128 گیگابایتی گلکسی اس 8 را فقط برای بازار آسیار عرضه می کند یا خیر؟

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر