;
coinex

قیمت آیفون 8 احتمالا بیشتر از 1000 دلار خواهد بود

قیمت آیفون 8

امسال دهمین سالگرد عرضه آیفون به بازار جهانی است. شرکت اپل قصد دارد که به مناسبت سالگرد ده ساله خود یک گوشی هوشمند خاص را روانه بازار کند که احتمالا آیفون 8 یا آیفون ایکس نام خواهد داشت. بر خلاف آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس دستگاه جدید به صفحه نمایش OLED مجهز خواهد بود و شاید در اندازه 5.8 اینچی روانه بازار شود. اکنون گزارش های جدیدی درباره قیمت آیفون 8 منتشر شده است که خبر از قیمت بالای آن را می دهد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گزارش شده که شرکت اپل از جنس فولاد ضدزنگ در ساخت بدنه آیفون 8 استفاده می کند که در واقع ماده ای ارزان تر از آلومینیوم است، این شرکت در ساخت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اوج صرفه جویی را انجام داده بود. این احتمال وجود دارد که دکمه های فیزیکی طرفین تغییر داده شود و از تکنولوژی تاچ برای این دکمه های استفاده شود. همچنین انتظار می رود که دستگاه فوق به یک باتری عظیم مجهز باشد که برای پانل OLED ضروری است.

همانطور که می دانید تکنولوژی سنسور اثر انگشت امنیت دستگاه ها را تامین می کند؛ اما شاید وقت آن رسیده که این تکنولوژی با تکنولوژی جدیدی جایگزین شود. البته اعلام شده که آیفون های سال 2017 دارای سنسور اثر انگشت خواهند بود. این آیفون ها شامل آیفون 7 اس با صفحه نمایش 4.7 اینچی، آیفون 7 اس پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی و آیفون 8 با صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED می شود. این احتمال وجود دارد که در آیفون 8 به جای سنسور اثر انگشت از سیستم تشخیص چهره استفاده شود.

در حال حاضر آیفون 7 پلاس 256 گیگابایتی گران ترین مدل آیفون به شمار می آید که با قیمت 969 دلار در بازار جهانی وجود دارد. باتوجه به گزارشاتی که چند ساعت پیش منتشر شده است، احتمالا قیمت آیفون 8 بیشتر از 1000 دلار خواهد بود. البته انتظار می رود که دستگاه جدید دهمین سالگرد آیفون پر از ویژگی های جدید باشد و کاربران را برای خرید راضی کند.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر