;
coinex

ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت با Android Wear 2.0 معرفی شدند

ال جی واچ اسپورت

همانطور که می دانید تقریبا سه سال از معرفی سیستم عامل Android Wear گذشته است، امشب در نهایت شرکت گوگل از نسخه جدید این سیستم عامل یعنی Android Wear 2.0 پرده برداری کرد. این پلتفرم تغییر عمده ای را در ساعت های هوشمند ایجاد کرد. درست مانند ساعت هوشمند جی واچ که عرضه آن به سال 2014 باز می گردد. اکنون پس از مدت ها انتظار به نظر می رسد که این همکاری دوباره شکل گرفته است. امشب ساعت های هوشمند ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت به صورت رسمی معرفی شدند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در طی چند هفته گذشته خبرهای بسیاری درباره ساعت های هوشمند جدید ال جی منتشر شد، در ابتدا فقط نامی از دو مدل ساعت هوشمند ال جی برده شد و پس از آن به جزئیاتی هم درباره مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این گجت های پوشیدنی جدید منتشر شد. اکنون ساعت های هوشمند جدید ال جی به صورت رسمی معرفی شده اند.

ساعت های هوشمند ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت به سیستم عامل Android Wear 2.0 مجهز هستند که ویژگی های کلیدی بسیاری را برای این دو به ارمغان آورده است. باتوجه به گزارش معرفی، این ساعت های هوشمند به دستیار شخصی Google Assistant مجهز هستند، البته دستیار شخصی گوگل در این ساعت هوشمند فقط از دو زبان انگلیسی و آلمانی پشتیبانی می کند، انتظار می رود که در آینده زبان های بیش تری به این دستیار هوشمند اضافه شود.

ال جی واچ اسپورت

ال جی واچ استایل

همانطور که از تصاویر پیدا است ساعت هوشمند ال جی واچ استایل دارای طراحی رسمی است و به یک صفحه نمایش گرد مجهز شده که جذابیت خاص خود را دارد.

ال جی واچ اسپورت

بدنه این ساعت هوشمند در سه رنگ نقره ای، گولد و تیتانیوم در دسترس خواهد بود. همچنین انتخاب چرم و سیلیکون خرید این ساعت هوشمند را لذت بخش تر می کند.

ال جی واچ اسپورت

ال جی واچ اسپورت

در حالی که ال جی واچ استیال سبک، نازک و ظریف است، ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت با ظاهری کاملا متفاوت نمایان شده و به نظر می رسد که برای ورزشکاران و سنین جوان مناسب تر باشد. اندازه این ساعت هوشمند بزرگ تر است و همین امر باعث بر این شده که ال جی ویژگی ها و قابلیت های اضافی بسیاری را در آن ارائه دهد که از جمله آن ها می توان به جی پی اس و مانیتور ضربان قلب اشاره کرد.

در این ساعت هوشمند دو دکمه به صورت اختصاصی طراحی شده است، یکی از آن ها مربوط به فعال سازی برنامه سلامت و تناسب اندام است و دیگری وظیفه راه اندازی سیستم پرداخت همراه را دارد. این ساعت به گوشی هوشمند کاربر متصل می شود و همچنین به سادگی می تواند نقش یک ساعت هوشمند مستقل را ایفا کند. ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت قابلیت شماره گیری را بدون نیاز به اتصال گوشی هوشمند دارد.

قیمت و تاریخ عرضه

ساعت های هوشمند جدید ال جی در تاریخ 10 فوریه برابر با 22 بهمن ماه، یعنی جمعه آینده در دسترس خواهند بود. فروش این دو دستگاه قرار است که در فروشگاه رسمی گوگل آغاز شود. آنطور که پیدا است ال جی واچ استایل با قیمت 250 دلار و ال جی واچ اسپورت با قیمت 350 دلار از راه می رسند. هردو ساعت هوشمند کانادا، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، تایوان، امارات متحده عربی و بریتانیا در دسترس خواهند بود.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر