;
coinex

توسعه دهندگان Forza Horizon استودیو جدید را برای بازی های سبک Open World افتتاح می کنند

توسعه دهندگان Forza Horizon

سری بازی های Forza Horizon یکی از پرطرفدارترین بازی ها موجود در سبک ریسینگ هستند. تیم توسعه دهندگان این سری بازی که با تیم اصلی Forza Motorsport در ارتباط هستند، قرار است که دنیای زیباتر و بزرگتری را برای گیمرها و علاقه مندان به سبک ریسینگ خلق کنند، آنطور که پیدا است توسعه دهندگان Forza Horizon قصد دارند که استودیو جدیدی را برای ساخت بازی های جدید سبک Open World افتتاح کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به گزارش های جدید منتشر شده استودیو بازی سازی Playground در حال کار بر روی پروژه جدیدی به نام project 2 است و قرار است که دو برابر استودیو قدیمی باشد. این شرکت برای استودیو جدید خود برنامه های خاصی را دارد و متن زیر را در این باره منتشر کرده است:

ما در طول چند سال اخیر بازی های سبک ریسینگ خوبی را ساخته ایم: محیط بازی نیاز به تنوع دارد و باید توجه بیشتری به آن شود، ما همیشه می توانیم بهتر شویم و می خواهیم خودمان را در سبک های مختلف ثابت کنیم. این هدف بعدی Project 2 است که محیط زیبا و بزگتری داشته باشد. همچنین قصد داریم که افراد با استعداد و باتجربه ای را در این زمینه استخدام کنیم.

توسعه دهندگان Forza Horizon قرار است که به ساخت بازی های Open World مشغول شوند به همین خاطر به تیم قدرتمندتری از گذشته نیاز دارد. Playground به عنوان یک استودیو مستقل می تواند بازی ها را در پلتفرم های مختلف عرضه کند و قرار نیست که بازی های این شرکت به کنسول اکس باکس وان محدود شوند.

بازی Forza Horizon 3 یکی از بهترین بازی های سال 2016 بود و قطعا بازی جدید این تیم جذاب تر از آخرین عنوان آن ها خواهد بود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره ایده و طرح های جدید Playground باشم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: technobuffalo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر