;
coinex

چگونه اپلیکیشن ها را در گوشی هوشمند آپدیت کنیم؟ (اندروید + iOS)

اپلیکیشن ها

در حال حاضر گوشی های هوشمند بسیاری با سیستم عامل های مختلف در بازار جهانی وجود دارند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. مهم نیست که گوشی هوشمند شما یک دستگاه اندرویدی یا iOS است، مهم این است که اپلیکیشن ها در گوشی های هوشمند به روز نگه داشته شوند. هر از چند گاهی آپدیت جدید برای اپلیکیشن ها منتشر می شود که معمولا مشکلات گذشته آن ها بهبود داده شده و ویژگی های جدید به آن ها اضافه می شوند. امروز در تکرا قصد داریم به شما نحوه آپدیت کردن اپلیکیشن ها را در دو پلتفرم اندروید و iOS آموزش دهیم. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آپدیت اپلیکیشن ها در هردو سیستم عامل اندروید و iOS بسیار ساده است و تنظیمات پیچیده ای ندارد. در ادامه مطلب نحوه آپدیت کردن اپلیکیشن ها با تصاویر توضیح داده شده است.

آموزش آپدیت اپلیکیشن ها در اندروید

اپلیکیشن ها

1 – در منوی اپلیکیشن ها آیکن اپلیکیشن گوگل پلی استور را پیدا کنید و آن را اجرا کنید.

2 – پس از باز شدن گوگل پلی منوی آن را باز کنید و گزینه My apps & games را انتخاب کنید.

3 – اکنون شما به آپدیت تمامی اپلیکیشن های خود دسترسی دارید می توانید با انتخاب گزینه Update All تمامی اپلیکیشن های موجود را آپدیت کنید.

اپلیکیشن ها

4 – اگر شما قصد داشته باشید که اپلیکیشن های خود را به صورت تکی آپدیت کنید این امکان وجود دارد، پس از پیدا کردن اپلیکیشن مورد نظر در منو گزینه Update را انتخاب کنید.

آموزش آپدیت اپلیکیشن ها در آیفون

اپلیکیشن ها

1 – اپ استور را در گوشی هوشمند آیفون خود باز کنید.

2 – در پنجره باز شده گزینه Updates برای شما وجود دارد. به یاد داشته باشید که اگر آپدیت اپلیکیشنی منتشر شده باشد در لیست Update به نمایش در می آید.

3 – در منوی اپدیت همانند گوشی های هوشمند اندرویدی امکان آپدیت تمامی اپلیکیشن های نصب شده وجود دارد و همچنین می توان آن ها را به صورت تکی آپدیت کرد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدایی این رو نوزادم بلده اومدی ی چیزی تو سایت فکر کردی چی کار کردی والا انقدر چرند ننویس تو سایتد
    ی چیزی بنویس مردم به دردشون بخوره

    پاسخ