;
coinex

ظرفیت باتری ال جی جی 6 مشخص شد

باتری ال جی جی 6

این روزها ظرفیت و عمر باتری یکی از معیارهای مهم برای خرید یک گوش هوشمند به شمار می آید. بیشتر شرکت های تولیدکننده موبایل برای ارائه یک باتری قدرتمند با عمر طولانی تلاش می کنند. شرکت ال جی یکی از تولیدکنندگان بزرگ موبایل است که معمولا باتری های باکیفیتی را برای دستگاه های خود ارائه می دهد. امروز گزارش های جدیدی درباره ظرفیت باتری ال جی جی 6 منتشر شد که پرچمدار سال جاری این شرکت کره ای است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت ال جی به خاطر دلایلی تصمیم گرفت که ال جی جی 5 را با ظرفیت باتری 2800 میلی آمپری روانه بازار کند. این شرکت در سال های گذشته باتری 3000 میلی آمپری را گوشی های هوشمند ال جی جی 4 و ال جی جی 3 ارائه داده بود. اکنون به نظر می رسد که ال جی تصمیم بر افزایش ظرفیت باتری پرچمدار سال جاری خود گرفته است.

امروز گزارش های جدیدی از ETNews کره ای منتشر شد که ظرفیت باتری ال جی جی 6 را مشخص کرده است. آنطور که پیدا است ظرفیت باتری این پرچمدار 3200 میلی آمپر است. این مقدار نشان دهنده افزایش ظرفیت باتری در سری گوشی های هوشمند جی شرکت ال جی را نشان می دهد. ظرفیت باتری ال جی جی 6 نسبت به پرچمدار سال گذشته 400 میلی آمپر افزایش پیدا کرده است.

البته هنوز گزارش های رسمی از سوی ال جی درباره ظرفیت باتری پرچمدار 2017 این شرکت منتشر نشده است و این خبر از دسته شایعات به شمار می اید. ظرفیت باتری بیشتر برای یک پرچمدار بسیار خوب است و شاید این افزایش ظرفیت به گواهینامه IP68 مربوط شود.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند ال جی جی 6 منتشر شده که به مشخصات و ویژگی های آن اشاره داشته اند. در هر صورت قرار است که در کنگره جهانی موبایل 2017 تمامی جزئیات این دستگاه مشخص شود. اکنون باید تا زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2017 صبر کنیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر