;
coinex

پردازنده اگزینوس 9 در دل گلکسی اس 8 جای می گیرد؟!

پردازنده اگزینوس 9 در دل گلکسی اس 8 جای می گیرد؟!
در حالی که این احتمال نمی رود که سامسونگ در طول برگزاری کنفرانس جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) پرچمداران جدید خود را رونمایی کند، بیش از یک هفته ایست که این شرکت به طور رسمی اعلام کرده که تاخیر در راه اندازی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به دلایل تضمین کیفیت، به تاخیر افتاده است و اینگونه که از شواهد پیداست، این اسمارت فون از تراشه جدیدی، قدرت خواهد گرفت.

در اکانت توییتر رسمی سامسونگ اگزینوس، تیزری تبلیغاتی قرار گرفته تراشه جدیدی به نام اگزینوس 9 را معرفی می کند. این تراشه به احتمال بسیار زیاد در ساخت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس استفاده خواهد شد.

معمولا در این چند ساله، پرچمداران جدید سامسونگ با دو نسخه از پردازنده های مختلف معرفی شده‌اند. نسخه ای به تراشه های اسنپدراگون کوالکام مجهز است و نسخه ای نسز از پردازنده های اگزینوس کمپانی مادر، تامین قدرت می کنند. به نظر می رسد که پردازنده اگزینوس 9 جدید سامسونگ، همان تراشه ای باشد که در نسخه ای از گلکسی S8 قدرتنمایی خواهد کرد.

تولید پردازنده اگزینوس 9 از قبل مراحل اولیه خود را طی کرده و تراشه ای است که با معماری 10 نانومتری ساخته شده است. این پردازنده جدید با عملکردی بهتر، انرژی کمتری مصرف خواهد کرد. بر اساس اطلاعات درج شده از این کمپانی، اگزینوس 9 با فرآیند ساخت 10 نانومتری، تا 30 درصد بهره وری بیشتر، 27 درصد کارایی بهتر و 30 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به محصولات نسل قبلی خود خواهد داشت.

لازم است تا این نکته را نیز در نظر داشته باشید. در واقع این فرصت خوبی برای سامسونگ است تا از پردازنده اگزینوس 9 در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس استفاده کند؛ اما هنوز هیچ چیزی به طور قطعی مشخص نشده است.

در هر صورت این موضوع کاملا محتمل به نظر می رسد؛ تراشه آماده شده اگزینوس 9 می تواند به پرچمداران بعدی سامسونگ، انرژی و قدرت مناسبی اعطا کند. ما منتظر اخبار جدیدتری از بزرگترین کمپانی گوشی ساز دنیا هستیم. مسلما در نمایشگاه MWC 2017 نکات بیشتری از مراحل تولید و عرضه این پرچمدار، منتشر خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر