;
coinex

پورشه دیزاین بوک وان معرفی شد؛ رقیب لاکچری سرفیس بوک

شرکت معروف پورشه دیزاین از محصولی جدید با نام پورشه دیزاین بوک وان در قالب یک تبلت هیبریدی در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کرده است.
کمپانی پورشه دیزاین که مدت زمان زیادی است در حوزه طراحی و تولید محصولات لاکچری با تولید محدود فعالیت می‌کند، امسال در نمایشگاه MWC 2017 از یک محصول جدید و لاکچری با نام بوک وان رونمایی کرده که قرار است یکی از رقبای مایکروسافت سرفیس بوک باشد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به این محصول جذاب و البته گران قیمت نگاهی داشته باشیم.

شرکت معروف پورشه دیزاین، سازنده محصولات لاکچری و گران‌قیمت در کنگره جهانی موبایل سال 2017 توانست به خوبی با دو محصول لپ‌تاپ 2 در 1 با نام بوک وان و ساعت هوشمند هواوی واچ 2 نسخه پورشه دیزاین بدرخشد. قبلا برایتان از ساعت هوشمند هواوی واچ 2 نسخه پورشه دیزاین گفتیم؛ اما حالا قصد داریم نگاهی داشته باشیم به تبلت هیبردی پورشه دیزاین بوک وان یک محصول دو در یک که رقیب لاکچری مایکروسافت سرفیس بوک تلقی می‌شود.

شرکت معروف پورشه دیزاین از محصولی جدید با نام پورشه دیزاین بوک وان در قالب یک تبلت هیبریدی در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کرده است.

از جمله مشخصات سخت افزاری پورشه دیزاین بوک وان باید به پردازنده نسل هفتمی شرکت اینتل از نوع Core i7، صفحه نمایش 13.3 اینچی با وضوح تصویری کواد اچ دی، 16 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD، دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با سنسور مادون قرمز برای استفاده از قابلیت ویندوز هلو  و سیستم عامل ویندوز 10 اشاره داشت.

پورشه دیزاین بوک وان معرفی شد؛ رقیب لاکچری سرفیس بوک

از جمله درگاه‌های ارتباطاتی این تبلت هیبریدی باید به دو پورت یو اس بی نوع C، دو پورت یو اس بی 3.0، یک پورت یو اس بی نوع C با پشتیبانی از تاندربولت 3 اشاره کرد که باعث شده این دستگاه نسبت به سرفیس بوک از مایکروسافت و مک بوک پرو از اپل برتری یابد. جالب است بدانید که یکی از ویژگی‌های جالب پورشه دیزاین بوک وان ، قلم دیجیتالی آن است که به صورت آهنربایی به سمت راست دستگاه متصل می‌شود.

پورشه دیزاین بوک وان معرفی شد؛ رقیب لاکچری سرفیس بوک

مهمترین نقطه متمایز کننده در مورد تبلت هیبریدی پورشه دیزاین بوک وان در لولا‌های به کار رفته در این محصولات است. مجصول جدید پورشه دیزاین، بوک وان همانند سرفیس بوک قابلیت استفاده به صورت تبلت را دارد و می‌تواند چرخش 360 درجه را برای کاربر مهیا کند. در واقع این ویژگی در میان کاربران تجاری بسیار پر استفاده و محبوب است که می‌تواند بر روی مسئله فروش این محصول تاثیر بزرگی داشته باشد.

گفتنی است که تبلت هیبریدی پورشه دیزاین بوک وان قرار است از ماه آوریل سال میلادی جاری با قیمت 2495 دلار وارد بازار جهانی شود و به احتمال بسیار زیاد باید شاهد نسخه‌هایی از آن با قیمت 8 تا 10 میلیون تومان در بازار ایران باشیم که می‌تواند در رنج قیمتی خود رقیبی سرسخت برای مک بوک پرو همراه با تاچ بار و سرفیس بوک از شرکت مایکروسافت باشد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر