;
coinex

حجم فایل‌های پیوست جیمیل به 50 مگابایت افزایش پیدا کرد

جیمیل

همانطور که می‌دانید، جیمیل یکی از بهترین سرویس دهندگان ایمیل است که روزانه میزبان انتقال میلیون‌ها ایمیل کاربران با حجم‌های مختلف است. در سرویس جیمیل، محدودیت حجم فایل پیوست وجود دارد که شاید باعث آزار کاربران شود. در گذشته سرویس ایمیل گوگل 25 مگابایت حجم را برای بخش پیوست کاربران ارائه داده بود و اگر حجم فایل پیوستی شما بیشتر از این مقدار بود، در فایل دریافتی و ارسال شده مسدود می‌شد، یعنی دریافت کننده امکان دسترسی به این فایل را نداشت. در حال حاضر تایید شده که حجم فایل پیوست این سرویس افزایش پیدا کرده و به 50 مگابایت رسیده که مقدار مناسبی است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به زبان ساده‌تر این بدان معنی است که کاربران می‌توانند در ایمیل‌های دریافتی فایل‌های پیوست را تا حجم 50 مگابایت دریافت کنند. این تغییر برای کاربران در سرویس جیمیل فوق‌العاده است. البته لازم به ذکر است که جیمیل این تغییر را برای حالت خروی در نظر نگرفته است و کاربران هنوز محدود 25 مگابایتی را در ارسال فایل‌های پیوست خواهند داشت. بدون شک شما اکنون در این تعجب هستید که چگونه امکان دریافت فایل‌های پیوست 50 مگایابایتی در سرویس ایمیل گوگل وجود دارد؛ اما نمی‌توان فایل‌های پیوست بیشتر از محدودیت گذشته آپلود کرد؟

شرکت گوگل دیروز در وبلاگ رسمی G Suite  در طی انتشار پستی اعلام کرد که اکنون این امکان برای کاربران وجود دارد که فایل‌های 50 مگابایتی را در ایمیل خود دریافت کنند و دیگر خبری از مسدود شدن فایل‌ها در بسته‌های دریافتی نیست. البته این خبر برای یک تغییر خوشایند است و بدون شک شرکت تعییر مشابه را در فایل‌های خروجی ایجاد خواهد کرد. به هر حال گوگل مانند همیشه فکر همه چیز را می‌کند و به احتمال بسیار زیاد محدودیت ارسال فایل هم به 50 مگابایت اعلام شده خواهد رسید. حال باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره سرویس ایمیل دهی جادویی جیمیل باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر