;
coinex

احتمال معرفی هواوی پی 11 در نمایشگاه MWC 2018

هواوی پی 11

شرکت هواوی بالاخره به تمامی شایعات پایان داد و در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 از آخرین گوشی هوشمند خود، یعنی هواوی پی 10 رونمایی کرد. این شرکت پی 9 و پی 8 را در طی روداد ماه آوریل رونمایی کرد. اکنون خبرهایی درباره نسل جدید یعنی هواوی پی 11 منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بروس لی، مدیر بخش خط تولید گوشی‌های هوشمند هواوی اعلام کرد که انتظار می‌رود، نسل بعدی پرچمدار مانند سال جاری در نمایشگاه MWC معرفی شود. آنطور که از عملکرد هواوی پیدا است، این شرکت در این تلاش است که سالانه در بین ماه‌های مارس و آوریل گوشی‌های هوشمند جدید خود را روانه بازار می‌کند. مدیر بخش تولید گوشی‌های هوشمند هواوی در ادامه اعلام کرده که به احتمال بسیار زیاد در آینده عرضه دستگاه‌های جدید در نمایشگاه سالانه MWC آغاز خواهند شد. این بدان معنی است که شرکت هوای دیگر در کنفرانس‌های مطبوعاتی جداگانه حضور نحواهد داشت. البته این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده و اکنون صحبت از آینده است.

هواوی اکنون به عنوان سومین تولیدکننده برتر بازار موبایل شناخته شده و در طول چند سال اخیر رشد بسیاری داشته است. انتظار می‌رود که این شرکت چینی در طی سال جاری فروش خوبی را از پرچمدارهای جدید یعنی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس داشته باشد، همچنین رکورد فروش خوبی را از این دو پرچمدار به ثبت برساند.

اگرچه هنوز برای انتشار جزئیات هواوی پی 11 بسیار زود است؛ اما انتظار عملکرد فوق‌العاده‌ای را از هواوی در سال آینده میلادی داریم. به هر حال اکنون هدف اصلی شرکت هواوی برای گوشی‌های هوشمند هواوی پی 11 و پی 12 در ماه فوریه است. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای رسمی بیشتر درباره نسل بعدی پرچمدارهای این تولیدکننده بزرگ چینی باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا معرفی تمامی پرچمدارهای آینده در کنگره جهانی موبایل کار درستی است یا خیر؟

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر