;
coinex

راه اندازی جهانی مسنجر دی ؛ کپی‌برداری فیس‌بوک از استوری‌های اسنپ چت

مسنجر دی

فیس بوک، قابلیت مسنجر دی (Messenger Day) را به آپدیت جدید اپلیکیشن خود افزوده است. این مسنجر مانند استوری‌های اسنپ چت و اینستاگرام است. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

استوری‌های اسنپ چت از زمانی که در دسترس کاربران قرار گرفتند، بسیار مورد استقبال واقع شدند. به همین دلیل بود که دیگر کمپانی‌ها نیز به فکر ایجاد چنین قابلیتی افتادند که کاربرانشان بتوانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را طوری منتشر کنند که بعد از مدت زمانی معین، کاملا نابود شوند. البته در ابتدا استوری‌های اسنپ چت به گونه‌ای بود که شما می‌توانستید عکس‌ها و فیلم‌هایتان را تنها به مدت 10 ثانیه با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید؛ اما در نهایت موفق شد قابلیت استوری‌های مشهور خود را به کاربرانش ارائه دهد. این استوری‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پس از 24 ساعت کاملا ناپدید می‌شوند.

در ماه اوت سال گذشته، اینستاگرام هم قابلیت استوری را به کاربرانش معرفی کرد که دقیقا مانند اسنپ چت طراحی شده بود و در اوایل امسال بود که خبر رسید فیس بوک هم در حال آزمایش و بررسی افزودن همین ویژگی به لیست قابلیت‌های جذاب اپلیکیشن خود است. امروز، تقلید و الگوبرداری از ویژگی استوری اسنپ چت، خود را با نام مسنجر دی (Messenger Day) در فیس بوک نشان می‌دهد.

ابتدا فیس بوک این قابلیت را در ماه سپتامبر 2016 در کشور لهستان به طور آزمایشی منتشر کرد و این گونه که به نظر می‌رسد، آزمایش‌ها موفقیت‌آمیز بوده‌اند که اکنون فیس بوک در حال انتشار این مسنجر دی در سراسر جهان است. دقیقا مانند استوری‌های اسنپ چت، مسنجر دی فیس بوک هم به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و فیلم‌های خود را از طریق این اپلیکیشن آپلود کنید.

همچنین می‌توانید افکت‌ها، متن‌ها و چیزهای دیگری نیز به پست‌هایتان بیفزایید و مطمئن باشید که پست‌هایتان بعد 24 ساعت ناپدید خواهند شد. البته روشی که فیس بوک برای مسنجر دی پیش گرفته است، اندکی با اسنپ چت تفاوت دارد.

مسنجر دی

اسنپ چت بیشتر برای به اشتراک گذاشتن اتفاقاتی است که در طول روز پیش می‌آید، اما مسنجر دی فیس بوک ابزاری است برای برقراری ارتباط با دوستانتان، برنامه ریزی برای بیرون رفتن‌هایتان و… . قابلیت مسنجر دی فیس بوک در واقع بسیار خوب و جذاب است؛ چراکه هم اکنون رقابت‌ها بین این سه اپلیکیشن اسنپ چت، اینستاگرام و فیس بوک بالا گرفته است و هر یک سعی می‌کند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند و برنده این رقابت شود. در میان این رقابت‌ها، ما کاربران بیش از همه سود می‌بریم!

 قابلیت مسنجر دی در حال حاضر در حال انتشار بر روی مسنجرهای فیس بوک در نسخه اندروید و  نسخه IOS است؛ بنابراین انتظارها زیاد به طول نخواهد انجامید. به زودی گفت و گوهای شما و دوستانتان در فیس بوک هم شبیه گفت و گوهایتان در اسنپ چت خواهد شد!

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر