;
coinex

مشخصات گوشی نوبیا Z17 فاش شد؛ میان‌رده‌ای دیگر از زد تی ای

گوشی نوبیا Z17 محصول جدید برند نوبیا متعلق به شرکت چینی زد تی ای است که یک میان‌رده خوش قیمت است. گوشی نوبیا Z17 دارای باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی است.
مشخصات فنی گوشی نوبیا Z17 از شرکت چینی ZTE  به عنوان خانواده جدید گوشی‌های برند نوبیا فاش شده است. گوشی نوبیا Z17 یک میان‌رده خوش قیمت و زیبا است که در قسمت سخت افزاری به موبایل نوبیا زد 11 شباهت‌‎های زیادی دارد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، چندی پیش تصاویر و مشخصات فی از گوشی نوبیا Z17 Mini در فضای مجازی منتشر شد اما امروز تصاویری تبلیغاتی از مشخصات سخت افزای مهمترین عضو خانواده Z17 از برند نوبیا، متعلق به شرکت چینی ZTE یعنی گوشی نوبیا Z17 در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد تصاویر منتشر شده منتسب به گوشی نوبیا Z17 Mini برای این گوشی نبوده است و فعلا نباید منتظر اولین گوشی برند نوبیا با دوربین دوگانه باشیم.

طبق اطلاعات قبلی، گوشی زد تی ای  نوبیا زد 17 مینی به اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی و دوربینی دوگانه مجهز خواهد بود در حالیکه  اطلاعتی که امروز از عضو اصلی این خانواده جدید منتشر شده است، حاکی از این مسئله است که گوشی زد تی ای نوبیا Z17 به دوربینی اصلی تنها با یک لنز و اسکنر اثر انگشت از نوع خازنی در قاب پشتی دستگاه مجهز شده است.

جالب است بدانید که مشخصات سخت افزاری فاش شده از نوبیا Z17 نسبت به گوشی نوبیا Z17 Mini متفاوت و به مراتب پایین‌تر است به همین دلیل باید گفت که مشخصات سخت افزاری و تصاویر منتشر شده منتسب به گوشی نوبیا Z17 Mini برای یک گوشی دیگر از برند نوبیا متعلق به شرکت چینی ZTE است.

گوشی نوبیا Z17 محصول جدید برند نوبیا متعلق به شرکت چینی زد تی ای است که یک میان‌رده خوش قیمت است. گوشی نوبیا Z17 دارای باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی نوبیا Z17 در قسمت سخت افزاری به پردازنده هشت هسته‌ای، 3 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت و یک باتری با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعت همچون گوشی نوبیا N1 مجهز شده است. همچنین در مورد قیمت گوشی نوبیا Z17 باید گفت که برای این گوشی برچسب قیمتی 2699 یوآنی معادل با 390 دلار در نظر گرفته شده است و طبق تصاویر منتشر شده قرار است در رنگ خاکستری و طلایی عرضه شود.

در هر صورت باید تا رویداد 1 ماه مارس سال میلادی جاری این شرکت مصادف با یکم فروردین ماه منتظر بود و دید خانواده جدید گوشی‌های برند نوبیا از کمپانی ZTE چه مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌هایی خواهند داشت.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام لطفا اصلاح بفرمایید این مطالب تماما بی پایه و اساس است

    پاسخ