;
coinex

تبلت جدیدی از ایسوس در GFXBench لو رفت؛ تبلت 9.6 اینچی ایسوس

تبلت اندرویدی جدیدی از شرکت تایوانی ایسوس در سایت بنچمارک GFXBench لو رفته است. تبلت 9.6 اینچی ایسوس، یک محصول تمام عیار و قدرتمند و البته مقرون به صرفه خواهد بود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به تبلت 9.6 اینچی ایسوس نگاهی داشته باشیم.

تولید و عرضه تبلت‌های اندرویدی دیگر مثل گذشته به صورت جدی دنبال نمی‌شود چرا که طرفداران این نوع از محصولات بسیار کاهش یافته است اما در این میان شرکت تایوانی ایسوس به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ تبلت‌های اندرویدی که سهم بزرگی از بازار ایران و جهان را به خود اختصاص داده است، همچنان در حال مبارزه و تلاش برای تولید محصولات بیشتر و البته با قیمت مناسب است تا سهم خود از این بازار نچندان جذاب را افزایش دهد.

شرکت ایسوس در حال حاضر طبق اطلاعات منتشر شده در سایت بنچمارک در حال کار بر روی یک دستگاه تبلت 9.6 اینچی با سیستم عامل اندروید است که مشخصات سخت افزاری آن تا حدودی به دستگاه پرچمدار این شرکت یعنی ایسوس ZenPad 3S 10 با قیمت 405 دلار آمریکا شباهت دارد.

از جمله مشخصات سخت افزاری تبلت 9.6 اینچی ایسوس باید به پردازنده چهار هسته‌ای MT8173 مدیاتک، پردازنده گرافیکی PowerVR GX625، صفحه نمایش 9.6 اینچی با وضوح تصویر 2048 در 1536، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 7 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 4.7 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

گفتنی است که هنوز ایسوس نسبت به این محصول واکنشی نشان نداده است و برنامه‌های خود برای این تبلت 9.6 اینچی را اعلام نکرده است اما از آنجایی که همواره تبلت‌های اندرویدی این شرکت محصولاتی مقرون به صرفه هستند، باید منتظر این تبلت 9.6 اینچی ایسوس با قیمت مناسبی باشیم.

در هر صورت باید ببینیم که آیا تبلت ZenPad 3S 10 و تبلت 9.6 اینچی ایسوس به عنوان محصولات جدید و برتر این شرکت قادر به رقابت با آیپد ایر 2 از شرکت اپل خواهند بو یا اپل همچنان با محصولاتی گران قیمت می‌تواند پادشاه دنیای تبلت‌ها باشد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر