;
coinex

خبر ساخت سری جدید بازی کال آف دیوتی در هاله‌ای از ابهام

خبر ساخت بازی کال آف دیوتی آن هم به سبک و سیاق گذشته در هاله‌ای از ابهام
در سال 2007 بود که بازی کال آف دیوتی (ندای وظیفه؛ Call of Duty) سبک بازی‌هایش را از داستان‌ها و جنگ افزارهای مربوط به جنگ جهانی دوم، به داستان‌ها و جنگ افزارهای مدرن امروزی تغییر داد. نسخه‌ جدید این بازی در آن سال Call of Duty Modern Warfare نام داشت.

برای مدتی کوتاهی هواداران و طرفداران این بازی، این سبک جدید را بسیار دوست می‌داشتند؛ اما رفته رفته این تسلیحات مدرن، موجبات خستگی و دل زدگی آنها را فراهم نمود. هواداران از بابت نبود هیچگونه نوع آوری در داستان و سایر قسمت‌های این بازی، عدم رضایت خود را اعلام کردند.

در نهایت برخی از طرفداران دو آتیشه‌ بازی کا آف دیوتی از این سبک بازی متنفر شدند. استدلال آنها این بود که چرا این بازی باید حتی از تکنولوژی و تسلیحات امروزی نیز فراتر رود؟! و اصلا چرا باید سلاح‌های این بازی به جای فشنگ و گلوله از لیزر برای کشتن و نابودی دشمن استفاده کند؟

سال‌ها است که طرفداران بازی Call of Duty از سازندگان این بازی درخواست کرده اند که این بازی را به اصل و ریشه‌ سابق خود که همان داستان و حال و هوای جنگ جهانی است، برگردانند. در حال حاضر برخی اخبار و شایعه‌هایی نیز در مورد روی آوردن بازی کال آف دیوتی به سبک و سیاق گذشته، به گوش می‌خورد.

بررسی صفحات مجازی طرفداران این بازی در توییتر و فیس بوک توسط برخی سایت‌های خبر رسانی، این موضوع را نشان می‌دهد که آنها با قرار دادن تصویری از بازی Call of Duty در صفحه‌ خود که در زیرش نوشته‌‌ای از جنگ جهانی دوم به چشم می‌خورد، این را می‌گفتند که “بازی جدیدی در راه است”. گویا ساخت بازی Call of Duty WW2 تا حدودی واقعیت دارد.

تصاویری که در زیر آورده شده است، ساخت سری جدید این بازی را از سوی طرفداران آن نوید می‌دهد؛ البته با بررسی صفحات طرفداران این بازی در طول سال‌های گذشته و قبل از اخبار رسمی سازندگان مبنی بر ساخت نسخه‌ جدید بازی، متوجه می‌شویم که همیشه این قضیه صادق نبوده است و بعضا شایعه‌هایی نیز چاشنی کار شده است.

باید گفت که این موضوع نیز امکان پذیر است که شخصی، عکسی را از گوگل دانلود کرده و لوگوی Call of Duty را روی آن قرار داده و عبارت WW2 را نیز زیر آن نوشته باشد.

خبر ساخت بازی Call of Duty آن هم به سبک و سیاق گذشته در هاله‌ای از ابهام است
تصویری از بازی Call of Duty WW2 که توسط برخی از طرفداران در صفحات مجازی گذاشته شده است

با بررسی این عکس متوجه می‌شوید که هیچگونه ظرافت و خلاقیتی در تصویر این سربازان وجود ندارد و همچنین کیفیت خوبی نیز در آن مشاهده نمی‌کنید؛ پس می‌تواند یک شایعه باشد.

وقتی از این افراد (طرفداران) در ارتباط با این چنین عکس‌هایی که منتشر کرده‌اند سوالاتی پرسیده شد، آنها برای صحه گذاشتن بر اخبار خود اذعان کردند:

ما با توجه به اخباری که سال قبل در رابطه با نسخه‌ی infinity Warfare این بازی به بیرون درز کرد، متوجه خبری مبنی بر ساخت WW2 شدیم.

این احتمال وجود دارد که شرکت اکتیویژن تا ماه آینده، اخبار جدیدی را منتشر کند که حتی می‌تواند خبر ساخت سری جدیدی از بازی کال آف دیوتی از جمله‌‌ی این اخبار باشد.

.

منبع: GameZone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر