;
coinex

فیسبوک از طریق سرویس اینترنت رایگان از کاربرانش جاسوسی می‌کند

اینترنت رایگان فیسبوک

سرویس اینترنت رایگان فیسبوک می‌تواند به محلی برای جاسوسی تبدیل شود! باید قبول کنیم خود شما هم که اکنون مشغول مطالعه این مطلب هستید، بدون شک یکی از طرفداران پرو پا قرص فضای مجازی هستید. یکی از دغدغه های اصلی هر کاربر برای استفاده از سرویس‌های گسترده مجازی، دسترسی به شبکه‌ی جهانی یا اینترنت است.

افراد زیادی از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، از اینترنت همراه تلفن هوشمند خود یا شبکه محلی وای فای منزل یا محل کارشان استفاده می‌کنند و همواره به دنبال اینترنت مجانی هستند تا اوقات خود را با دنیای مجازی، اخبار، گفتگو و بارگذاری بازی‌های جدید پر کنند.

اینترنت رایگان فیسبوک یا سیستم جاسوسی آشکار!

فیسبوک سرویسی رایگان، اما نا‌امن تحت عنوان “اینترنت رایگان فیسبوک” برای کاربرانش تهیه کرده است که به کاربرانش اجازه‌ استفاده از اینترنت مجانی را می‌دهد. در ادامه از جزئیات این طرح با خبر شوید.

اینترنت رایگان فیسبوک

شاید باورش سخت باشد، ولی کمپانی مشهور آمریکایی فیسبوک دست به حرکتی بزرگ برای راحتی کاربرانش زده تا به راحتی در هر جای این کره‌ی خاکی از اینترنت مجانی لذت ببرند. این سرویس در گوشی‌هایی که با سیستم عامل IOS  کار می‌کنند، قابل استفاده است. این سرویس اولین بار در سال 2016 در آفریقا اجرا شد. این سرویس با پرتاب ماهواره هایی به مدار کره‌ی زمین کار می‌کند که مانند وای فای، امواجشان بر روی محدوده‌ی مورد نظر در زمین پخش می‌شود.

اینترنت رایگان فیسبوک

البته ناگفته نماند که شما برای استفاده از این سرویس رایگان فیسبوک باید حتما موقعیت جغرافیایی خود را در اختیار سرور های فیسبوک قرار دهید که این امر کمی محققان امنیتی و سایبری فعال در امور امنیت شبکه و امنیت سایبری را نگران کرده است؛ چرا که به گفته این کارشناسان، می‌توان از آن استفاده‌های جاسوسی کرد.

بسیاری از کارشناسان فعال در امور امنیت سایبری بر این باورند که استفاده از این سرویس برای عموم مردم که شغل و اعتبارشان در جامعه از اقشار خاص و امنیتی نیست، تهدیدی برایشان ایجاد نمی‌کند ولی افرادی که دارای شغل های حساس و امنیتی و ملی هستند، تهدیدی جدی به حساب می‌آید و نباید سمت این سرویس بروند.

تهیه و گردآوری : تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر