;
coinex

انویدیا بزودی از یک تراشه گرافیکی رده پایه مخصوص لپتاپ رونمایی می کند

انویدیا بزودی تراشه گرافیکی رده پایه لپتاپی معرفی می کند

شرکت انویدیا همیشه سعی داشته تراشه های گرافیکی را عرضه کند که پاسخی برای محصولات شرکت AMD باشد. از این رو همیشه شاهد کارت های گرافیک قدرتمندتری نسبت به کارت شرکت AMD بودیم.

حال به نظر می رسد در زمینه تراشه های گرافیکی نیز داستان همین گونه بوده و با توجه عملکرد بهتر محصولات شرکت انویدیا، طرفداران بیشتری برای این دسته کارت ها به وجود آمده است. سال گذشته تراشه های گرافیکی رده پایه GTX 940M و GTX 940MX را شاهد بودیم که اگرچه مشخصات رده بالایی نداشته اما عملکرد خوبی از خود نشان می دهند.

به تازگی گزارش ها خبر از معرفی نسل جدید تراشه گرافیکی رده پایه انویدیا می دهند که انتظار می رود در تابستان سال جاری معرفی شود. البته تاکنون شرکت مذکور تراشه گرافیکی قدرتمندی چون GTX 1080، GTX 1070 و چند مدل دیگر را با مشخصاتی قابل توجه برای لپتاپ ها معرفی کرده است.

انتظار می رود شرکت انویدیا تراشه گرافیکی رده پایه جدیدی را برای لپتاپ معرفی کند که براساس همان کارت گرافیک اخیر GT 1030 طراحی شده است. این کارت گرافیک با مشخصه هایی چون رابط حافظه 128 بیتی، 1 گیگابایت حافظه GDDR5 و توان مصرفی 30 واتی می تواند عملکرد مطلوبی را به نوت بوک ها ببخشد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست؛ اما انتظار می رود GT 1030 روی لپتاپ هایی قرار گیرد که در دسته نوت بوک های رده پایه یا مالتی مدیا قرار می گیرند. بنابراین نباید احتمال داد GT 1030 را روی یک نوت بوک گیمینگ میان رده یا بالاتر شاهد باشیم.

انتظار می رود در نمایشگاه کامپیوتکس سال جاری که در تایوان برگزار می شود شرکت هایی چون ایسوس، ایسر، MSI و چندی دیگر لپتاپی با تراشه گرافیکی پاسکالی  GT 1030 انویدیا رونمایی کنند. بنابراین تا زمانی که معرفی صورت نگیرد نمی توان به شایعات پرداخت.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر