;
coinex

گوشی جلی ؛ کوچکترین گوشی 4G جهان

گوشی جلی ؛ کوچکترین گوشی 4G جهان
گوشی جلی (Jelly) که کوچکترین گوشی 4G جهان است، برای دریافت حامی مالی در کمپینی در وب سایت کیک استارتر قرار گرفته است. در حال حاضر 684 حامی مالی، چیزی بیش از 30 هزار دلار بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند و با این وجود، چیزی نمانده که کوچکترین گوشی جهان با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G رخ نشان دهد.

این گوشی هوشمند کوچک، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا را اجرا کرده و از شبکه ارتباطی پر سرعت 4G پشتیبانی خواهد کرد. این تیم (تیم Unihertz) ایده پشت ساخت کوچکترین گوشی هوشمند جهان را پاسخ به موقعیت هایی می‌دادند که در هنگام استفاده از یک گوشی بزرگ، ناخوشایند و ناراحت کننده است.

در واقع مهمترین نقطه قوت این اسمارت فون 4G، اندازه آن است.

کوچکترین گوشی جهان با پشتیبانی از شبکه 4G

اندازه صفحه نمایش گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای در حال افزایش است. یک مثال خوب برای این مورد نیز گلکسی اس 8 پلاس است که با یک نمایشگر 6.2 اینچی به تازگی معرفی شده است. با این حال برخی از کاربران به دنبال گوشی های هوشمند کوچکتری هستند و به همین دلیل سازندگان، به ساخت نسخه های مینی برای مدل های استاندارد توجه ویژه ای دارند.

اما تیم Unihertz به چیزی بیشتر از این توجه کرده‌اند، آنها به دنبال ساخت گوشی هوشمندی هستند که حتی بتواند به راحتی در جیب کوچک شلوار جین شما نیز جا شود.

قیمت کوچکترین گوشی 4G جهان

گوشی های هوشمند بسیار کوچک مناسب شرایطی خواهد بود که کاربر برای حمل یک تلفن همراه بزرگ دچار مشکل می‌شود. گوشی هوشمند جلی در دو نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. نسخه ای از آن به 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و نسخه دیگر با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. این فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی تا 32 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

کوچکترین گوشی 4G جهان به راحتی در جیب کوچک شلوار جین شما نیز جای می‌گیرد
کوچکترین گوشی 4G جهان به راحتی در جیب کوچک شلوار جین شما نیز جای می‌گیرد

کوچکترین گوشی 4G جهان دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی بوده و برای دوست‌داران سلفی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

نمایشگر گوشی جلی یک صفحه نمایش ال سی دی 2.45 اینچی است که در زیر آن پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با سرعت پردازش 1.1 گیگاهرتز قدرتنمایی خواهد کرد.

این دستگاه به یک ژیرسکوپ و سنسور جی پی اس مجهز شده و از دو سیمکارت نانو پشتیبانی می‌کند.

قیمت کوچکترین گوشی 4G جهان

گوشی جلی انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری کوچک 950 میلی آمپر ساعتی تامین کرده و جالب اینجاست که با همین باتری کوچک، قادر است که تنها با یک شارژ کامل تا 3 روز کارایی داشته باشد.

کوچکترین گوشی 4G جهان در سه رنگ سفید، آبی آسمانی و مشکی در دسترس خواهد بود. قیمت این گوشی که به تازگی در کمپین کیک استارتر استارت خورده، فقط 59 دلار خواهد بود.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالی هر موقع بیاد من میگیریمش خیلی عالی

    پاسخ