;
coinex

تصویر متفاوتی از نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش منتشر شد

تصویر متفاوتی از نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش منتشر شد

براساس گزارش ها، بازی کیش یک آدمکش : ریشه ها،  (Assassin’s Creed: Origins) نسخه جدید سری بازی کیش یک آدمکش بوده که شرکت یوبیسافت قصد دارد آن را در سال جاری منتشر کند.

تاکنون شایعات متعددی پیرامون این بازی منتشر نشده؛ اما به تازگی تصویری مربوط به Assassin’s Creed: Origins فاش شده که شخصیت اصلی را در حالت کنترل یک قایق نشان می دهد. بنا بر گزارش ها، این بازی یک عنوان فرعی بوده و برای PS4،PC و XBOX ONE در سال جاری منتشر خواهد شد. تصویر توسط یکی از کاربران Reddit منتشر و اطلاعات نیز توسط منبعی به Eurogamer ارائه شد.

پیشتر گفته می شد که نام بازی، Assassin’s Creed Empire خواهد بود؛ اما این گزارش می گوید به دلیل مناسب نبودن نام، شرکت یوبیسافت تصمیم گرفت عنوان دیگری را برای نسخه جدید در نظر گیرد. از این رو نام Assassin’s Creed: Origins به عنوان یک عنوان مناسب انتخاب شد. شایع شده بود که یوبیسافت می خواهد عنوان جدیدی را با فناوری جدید معرفی کند اما به نظر می رسد Assassin’s Creed: Origins چنین نیست.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا E3 2017 به انتظار نشست و نمی توان به شایعات پرداخت. نمایشگاه E3 در ماه ژوئن برگزار خواهد شد و برای کسب اطلاعات کافی و رسمی باید منتظر ماند.

.

منبع: nextpowerup

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر