;
coinex

ماشین الکتریکی تسلا مدل 3 تنها در 5.6 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت می رسد

ماشین الکتریکی تسلا مدل 3 تنها در 5.6 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت می رسد

شرکت تسلا در مارس سال گذشته تصمیم گرفت یک محصول مقرون به صرفه به عنوان رقیب خودروهای الکتریکی معرفی کند. محصولی که مدل 3 نام داشته و به عنوان ارزان قیمت‌ترین خودروی این شرکت آمریکایی شناخته می شود.

در حالی که تاکنون تسلا جزئیات محدودی از مدل 3 ارائه داده، به تازگی درباره عملکرد حرکتی خودرو نیز اطلاعاتی منتشر کرده که نشان می دهد مدل 3 محصولی کارآمد و پرقدرت است. ماشین الکتریکی مدل 3 تسلا در مقایسه با مدل اس قیمت کمتری داشته اما به نظر می رسد چیزی از مدل اس تسلا کمتر نخواهد داشت.

براساس گزارش های منتشر شده، مدل 3 قادر است در 5.6 ثانیه از 0 به 100 کیلومتربرساعت برسد که چنین عملکردی حقیقتا شگفت انگیز است. انتظار نمی رفت مدل 3 قدرت و شتاب بالایی داشته باشد اما تسلا تصمیم گرفت برنامه خود را تغییر داده تا موجب افزایش محبوبیت مدل 3 شود.

پیش‌تر تسلا به این موضوع اشاره کرده بود که این ماشین 0 تا 100 کیلومتربرساعت را در کمتر از 6 ثانیه طی خواهد کرد اما این مدت زمان دقیقا مشخص نشده بود. برای مقایسه مدل اس 0 تا 100 کیلومتربرساعت را تنها در عرض 2.3 ثانیه طی می کند و قیمت آن نیز حدودا دو برابر مدل 3 است.

با چنین مشخصه هایی انتظار می رود مدل 3 تسلا رقیبی سرسخت برای آئودی A3 و بی ام و 330i خواهد بود.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر