;
coinex

گروهی از هکرهای ایرانی سایت‌‎های دولتی و مهم عربستان را هک کردند+عکس

هکرهای ایرانی سایت‌های دولتی و مهم عربستان سعودی را در واکنش و انتقام حمله تروریستی شهر تهران هک کردند واقتدار سایبری ایران را نشان دادند.
گروهی از هکرهای حرفه‎ای ایرانی سایت‌های دولتی و مهم کشور عربستان سعودی را در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته تهران به حرم مطهر حضرت امام خمینی و مجلس شورای اسلامی هک کردند تا اقتدار سایبری ایران را نشان دهند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

روز گذشته تهران شاهد یک روز عجیب و خونین بود چرا که سه تیم تروریستی منتسب به گروه تروریستی و بد نام داعش با حمله به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در منطقه بهارستان شهر تهران توانستند جمعی از شهروندان عزیز ایرانی را مجروح و به شهادت برسانند اما در نهایت با اقتدار نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تروریست‌ها کشته شدند و امنیت دوباره به شهر تهران بازگشت و این حمله تروریستی ناموفق به پایان رسید.

گروهی از هکرهای حرفه‌ای و نخبه ایرانی که قبلا نیز واکنش‌هایی نسبت به اقدامات تروریستی و ناپسند کشور عربستان سعودی در مقابل جمهوری اسلامی ایران نشان داده بودند، حالا توانستند با نفوذ و حمله به برخی از سایت‌های مراکز دولتی و مهم کشور عربستان سعودی که حامی داعش و تروریست در منطقه خاورمیانه است، ضربه محکمی به این کشور بزنند و نشان دهند که ایران دارای اقتدار و قدرت سایبری بسیار بالایی است.

هکرهای ایرانی در حمله انجام شده به سایت‌های دولتی و مهم عربستان سعودی عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه‌ای را قرار دادند و نوشتند Hacked By Iranian Hackers که ترجمه آن به فارسی هک شده توسط هکرهای ایرانی است. همچنین در این حمله قطعه شعر زیبایی را در این سایت‌ها قرار دادند که متن آن این گونه است:

گرگها خوب بدانند در این ایل غریب

گر پدر رفت، تفنگ پدری هست هنوز

گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند

شیرمردی چو سید علی خامنه ای هست ‌هنوز

جالب است بدانید که در پایان سایت‎های هک شده، هشتگ We Stand Together# به معنای ما در کنار همیم قرار گرفته است و یک موسیقی نیز در این سایت است که بخشی از آن بیانات رهبر انقلاب ایران است.

هکرهای ایرانی سایت‌های دولتی و مهم عربستان سعودی را در واکنش و انتقام حمله تروریستی شهر تهران هک کردند واقتدار سایبری ایران را نشان دادند.

لیست سایت‌های مورد هک قرار گرفته از سوی هکرهای ایرانی به شرح زیر است:

http://www.gpyw.gov.sa/Iranian.html

http://iptc.org.sa/Iranian.html

http://www.nawahel.com/Iranian.html

http://sagas.org.sa/Iranian.html

http://moh.sbahc.org.sa/Iranian.html

http://sbahc.org.sa/Iranian.html

http://scoe.org.sa/Iranian.html

http://sultanarchive.org/Iranian.html

http://sultanarchive.org/ar/Iranian.html

http://yc.sa/Iranian.html

http://humanitariancity.org.sa/Iranian.html

http://humanitariancity.org.sa/Iranian.html

http://al-ameed.com.sa/Iranian.html

http://mtlawfirm.sa/Iranian.html

http://www.scaf.com.sa/

http://kfbgroup.com.sa/Iranian.html

http://rsh.com.sa/Iranian.html

http://rpi.edu.sa/Iranian.html

http://aljaserco.com.sa/

http://macna.com.sa/Iranian.html

در پایان باید بگوییم که اقدام فوری و قدرتمندانه هکرهای ایرانی نشان از اقتدار بسیار زیاد سایبری کشورمان دارد و باید به این مسئله که در جنگ نرم بسیار مهم است، توجه داشته باشیم و همواره آن را تقویت کنیم تا بتوانیم در مواجه با زورگویان آنها را زیر فشار سایبری قرار دهیم.

نظر شما در رابطه با اقدامات هکرهای ایرانی به منظور انتقام گیری از تروریست‌ها چیست؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر