;
coinex

تاریخ انتشار تمام بازی های E3 2017 که امسال عرضه می شوند

تاریخ انتشار تمام بازی های E3 2017 که امسال عرضه می شوند

بازی های زیادی از E3 2017 امسال یعنی 2017 و 96 عرضه می‌شوند، و بسیاری نیز هستند که سال 2018 عرضه خواهند شد. در اینجا می‌توانید تمام بازی های E3 2017 که امسال شاهد آمدنشان هستیم را با تاریخ انتشار و پلتفرم آن مشاهده کنید.

بازی های امسال E3 2017

Arms

Arms یک بازی در سبک مبارزه‌ای محیطی است که بازیکنان (تا دو نفره) می‌توانند با دست‌های بلند کاراکترها با یکدیگر مبارزه کنند. این بازی 16 ژوئن (26 خرداد) برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شد و هم اکنون در دسترس است.

Splatoon 2

Splatoon 2 بازی انحصاری کنسول نینتندو وسوئیچ و ادامه‌ای از بازی سوم شخص آن است که برای Wii U منشتر شد. در این بازی تفنگ‌ها، مسابقات، نقشه‌ها و حالت‌های جدیدی اضافه شده است. این بازی 21 جولای (30 تیر) عرضه می‌شود.

Tacoma تازه ترین بازی از توسعه دهنده بازی Gone Home یعنی Fulbright است. در این بازی بازیکن وظیفه دارد تا داده‌های خدمه یک فضا پیما را بازیابی کند. این بازی برای پلتفرم‌های PC و ایکس باکس وان در 2 اوت (11 مرداد) عرضه می‌شود.

Agents of Mayhem

Sonic Mania

Uncharted: The Lost Legacy

Madden 18

Yakuza Kiwami

Mario + Rabbids: Kingdom Battle

Life is Strange: Before the Storm

Knack 2

Destiny 2

Dishonored: Death Of The Outsider

Metroid: Samus Returns

FIFA 18

بزرگترین فرنچایز ورزشی در صنعت بازی یعنی FIFA، ماه سپتامبر باز خواهد گشت. حالت داستانی و تک نفره با نام The Journey نیز وجود دارد که گیم پلی آن نسبت به نسخه قبلی‌اش بهبود یافته است. این بازی 29 سپتامبر (7 مهر) برای سوئیچ و 26 سپتامبر (4 مهر) برای سایر پلتفرم‌ها (PS4 ،Xbox One ،PC ،Xbox 360 PS3) عرضه می‌شود.

Total War: Warhammer 2

Cuphead

Cuphead یک بازی Run و تفنگی با سبکی متفاوت از نسخه دهه 1930 آن است که 29 سپتامبر (7 مهر) برای ایکس باکس وان و PC عرضه می‌شود.

Forza Motorsport 7

The Evil Within 2

Assassin’s Creed Origins

Call of Duty: WWII

Crackdown 3

Crackdown 3 یک بازی جهان باز در سبک اکشن و ماجراجویی است که در شهری شبیه آینده که همه چیز در آنجا انهدام پذیر است، اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی بازی توسط بازیگر محبوب، Terry Crews صداگذاری شده است. Crackdown 3 در 7 نوامبر (16 آبان) برای ایکس باکس وان و PC منتشر می‌شود.

Marvel Vs. Capcom: Infinite

Pokken Tournament DX

Middle-earth: Shadow of War

South Park: The Fractured But Whole

Super Mario Odyssey

Wolfenstein II: The New Colossus

Super Lucky’s Tale

Need for Speed: Payback

Ni No Kuni II: Revenant Kingdom

NBA Live 18

Gran Turismo Sport

Star Wars Battlefront II

Vampyr

Xenoblade Chronicles 2

.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر