;
coinex

واتساپ در حال حاضر روزانه 1 میلیارد کاربر فعال دارد

واتساپ در حال حاضر روزانه 1 میلیارد کاربر فعال دارد
امروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد برنامه پیام رسان واتساپ (WhatsApp) در حال حاضر روزانه 1 میلیارد کاربر فعال دارد. این برنامه همچنین به صورت ماهانه 1.3 میلیارد کاربر فعال را جذب خود می‌کند. این پیام رسان محبوب همچنین اطلاعات دیگری مربوط به فعالیت کاربران در این اپلیکیشن را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، روزانه رقم حیرت انگیز 55 میلیارد پیام به همراه 4.5 میلیارد تصویر در این اپلیکیشن منتشر می‌شود، اما فکر می‌کنید که چه تعداد ویدیو در آن به اشتراک گذاشته می‌شود؟ اجازه دهید تا زیاد شما را منتظر نگذاریم، روزانه چیزی در حدود 1 میلیارد ویدیو در این برنامه به اشتراک گذاشته می‌شود!

به عنوان یک برنامه پیام رسان بین المللی مطمئنا این برنامه باید از زبان‌های مختلفی پشتیبانی کند. برنامه پیام رسان واتساپ در حال حاضر از 60 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. یان کوم (Jan Koum) بنیانگذار این برنامه محبوب می‌گوید که در آینده امکانات بیشتری برای واتساپ وجود خواهد داشت.

هرگز هیچ برنامه‌ای را شخصی‌تر و ساده‌تر از واتساپ برای به اشتراک گذاری تصاویر شخصی و ویدیوها، ارتباط برقرار کردن از طریق تماس ویدیویی و یا ارتباط برقرار کردن روزانه با دوستانتان پیدا نخواهید کرد. ما خوشحالیم که بسیاری از مردم برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر از این برنامه استفاده می‌کنند. همان طور که ما رسیدن به این مرحله را جشن می‌گیریم، بیش از هر زمان دیگری متعهد هستیم تا ویژگی‌های مفیدتری را برای لذت بردن هر چه بیشتر شما فراهم کرده و در همین حال اعتماد، سادگی و امنیت بیشتری را که از واتساپ انتظار دارید را به شما ارئه دهیم.
با تشکر از شما برای ادامه پشتیبانی هایتان. یان کوم، بنیانگذار واتساپ

واتساپ در حال حاضر به یک برنامه مطمئن و قابل اعتماد برای ارسال پیام‌های صوتی، تماس‌ها، عکس‌ و فیلم شده و با این استقبال چشمگیر مطمئنا در آینده کاربران بیشتری را مجذوب خود خواهد کرد.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام منم مشکلم مشابه بقیه هست نمیتونم نه وضعیت خودم رو تو واتساپ ببینم نه متوجه میشم کی دیده وضعیتم رو ونه میتونم حذفش کنم اصلا به وضعیت خودم دسترسی ندارم مشکل از کجاست لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ

    وضعیت واتساپم برام بالا نمیاد

    پاسخ

    واتساپم به مشکل برخورده.وضعیت واتساپ میزارم نمیتونم بینم چه کسی بازدید کرده و وضعیت مخاطبینم برام بالا نمیاد

    پاسخ

    وضعیت واتساپم نشون نمی‌ده چه کسی استاتوس و دیده

    پاسخ

    واتساپم به مشکل برخورده.وضعیت واتساپ میزارم نمیتونم بینم چه کسی بازدید کرده و وضعیت مختطبینم برام بالا نمیاد

    پاسخ