;
coinex

کمپانی ال جی گزارشات مالی خود در سه ماهه ی دوم سال 2017 را منتشر کرد

کمپانی ال جی گزارشات مالی خود در سه ماهه ی دوم سال 2017 را منتشر کردانتشار گزارشات مالی کمپانی ال جی در سه ماهه ی دوم سال 2017 نشان می دهد که تکنولوژی های لوازم خانگی برای این شرکت درآمدزا هستند، اما گوشی های هوشمند همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

درآمد کمپانی ال جی در مقایسه با سال مالی گذشته، 4 درصد افزایش داشته و به 12.89 میلیارد دلار رسیده است؛ این در حالیست که درآمدهای عملیاتی 13.6 درصد بالاتر رفته و 0.59 میلیارد دلار شده است.

بخش زیادی از این مبلغ توسط بخش لوازم خانگی به دست آمده و 0.41 میلیارد از درآمدهای عملیاتی و درآمد 4.65 میلیارد دلاری را ایجاد کرده است. این به معنای افزایش 12 درصدی در فروش بوده که از عملکرد آن در مقایسه با سه بخش اصلی فعال دیگر در کمپانی ال جی بهتر بوده است.

بخش LG Mobile با درآمد 2.39 میلیارد دلاری، کسر عملیاتی 0.12 میلیارد دلاری را رقم زد. این آمار تقریبا با آمار و ارقام سل گذشته برابر هستند. فروش کمتر از انتظار گوشی های پرچمدار و قیمت بالای مولفه های مورد نیاز برای ساخت آنها، این زیان عملیاتی را به وجود می آورد. بازار عمده ی گوشی های کمپانی ال جی در آمریکای شمالی موفقیت آمیز بود و در مقایسه با سال های قبل، 13 درصد فروش بیشتری را به همراه داشت.

کمپانی ال جی قصد دارد به زودی از گوشی هوشمند دیگری با عنوان ال جی وی 30 رونمایی کند؛ علاوه بر این، گوشی دیگری در سری کیو را راه اندازی کرده که احتمالا به آمار فروش این شرکت در نیمه ی دوم 2017 کمک خواهد کرد.

بخش سرگرمی های خانگی با درآمد 3.75 میلیارد دلاری، سود عملیاتی 0.30 میلیارد دلاری را به همراه داشت. این سود به لطف تقاضای زیاد برای تلویزیون های خانگی و سوپر اولترا اچ دی به وجود آمد. انتظار می رود این تقاضا در نیمه ی دوم سال 2017 نیز به قوت خود باقی بماند. در این میان، کمپانی ال جی قصد دارد هزینه های خود را تا حد امکان کاهش دهد تا به سود عملیاتی مورد نظر دست پیدا کند.

بخش مولفه های وسایل نقلیه نیز در مقایسه با سال مالی گذشته به میزان 38 درصد رشد داشته و به لطف موفقیت شورولت بولت در آمریکا، به فروش 0.78 میلیارد دلاری رسیده است. کمپانی ال جی امیدوار است که با گسترش شورولت بولت و سایر خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی و اروپا، رشد بیشتری را در این بخش شاهد باشد.

این بخش به دلیل سرمایه گذاری در مواردی مثل سیستم های پیشرفته ی دستیار راننده (ADAS)، مبلغی را از دست داده است. کمپانی ال جی ، اولین همکاری خود با یک خودروساز آلمانی مطرح را برای تولید دوربین ADAS آغاز کرده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر