;
coinex

بهترین اپلیکیشن ها برای گوشی های اندرویدی و آیفون (جولای 2017)

بهترین اپلیکیشن ها برای گوشی های اندرویدی و آیفون (جولای 2017)هفته ی جدیدی آغاز شده و بهترین کار این است که گوشی های هوشمند خود را به اپلیکیشن های جدیدتر مجهز کنید. گوگل پلی استور و اپ استور، مجموعه ای از بهترین اپلیکیشن ها را اضافه کرده اند. قطعا انتخاب کردن میان تمامی آنها، کار دشواری است؛ اما نگران نباشید. ما این کار را برایتان آسان کرده ایم.

این هفته، مجموعه ای بهترین اپلیکیشن های کاربردی را جمع آوری کرده ایم؛ ابزارهایی که کاربران عشق موسیقی iOS از آن لذت خواهند برد. در ادامه با تکرا همراه شوید تا بهترین اپلیکیشن های جولای را به شما معرفی کنیم:

1. Enke

Enke

می توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از این قسمت دانلود کنید.

این اپلیکیشن، نقشه ای از رویدادهای مختلف پیرامون شما را به نمایش می گذارد. با این کار می توانید قبل از شرکت در مهمانی ها یا رویدادهای مختلف، از اوضاع آنها باخبر شوید.

2. ?WhoKnew

?WhoKnew

می توانید این اپلیکیشن را با قیمت 0.99 دلار از این قسمت دانلود کنید.

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می توانند از حقایق جالب با پس زمینه های زیبا مطلع شوند. این تقریبا تمام توانایی های این اپلیکیشن به شمار می رود.

3. Loopsie

3. Loopsie

می توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از این قسمت دانلود کنید.

لوپسی یکی از بهترین اپلیکیشن های این لیست است که با استفاده از آن می توانید عکس های جادویی یا سینموگراف تهیه کنید (عکس هایی که تنها بخشی از تصویر حرکت می کند) تنها کافیست که ویدیوی خود را ضبط کنید، سپس روی قسمتی که می خواهید حرکت کنید، چیزی بکشید. به همین سادگی.

4. Emoji Keyboard Pro

4. Emoji Keyboard Pro

می توانید این اپلیکیشن را با قیمت 1.99 دلار از این قسمت دانلود کنید.

احتمالا هواداران اموجی ها از مجموعه ی اموجی های کیبورد iOS راضی نیستند. مرور آنها و پیدا کردن اموجی دلخواه، کار دشواری شده است. اما این کیبورد به قسمت سرچ یا جستجو مجهز شده که این کار را ساده تر می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به رنگ های جدید چهره، زوم و جایگاه مناسب برای اموجی هایی که اخیرا استفاده شده، اشاره کرد.

5. HexaMusic

5. HexaMusic

می توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از این قسمت دانلود کنید.

یک اپلیکیشن ساده و جالب برای صداهای مدیتیشن که به شما اجازه می دهد ترک های پیش فرض را با هم ترکیب کرده و صدای مورد نظر خود را ایجاد کنید.

6. Limbical

6. Limbical

می توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از این قسمت دانلود کنید.

اپلیکیشن لیمبیکال به کاربران این امکان را می دهد تا حمله های عصبی خود را ردیابی کنند و نسبت به چیزهایی که آنها را عصبی می کند، نگرش بهتری داشته باشند.

7. BeatMaker 3

7. BeatMaker 3

می توانید این اپلیکیشن را با قیمت 19.99 دلار از این قسمت دانلود کنید.

اپلیکیشن بیت میکر 2 در میان بهترین آهنگ سازها و دی جی ها محبوب بود. اما به مرور زمان، کمی قدیمی شده و برخی قابلیت های آن از رده خارج شدند. اما بیت میکر 3 بر مبنای پلتفرم نسخه ی قبل طراحی شده و جریان آن پیشرفت کرده است. افکت ها و صداهای بیشتری نیز به آن اضافه شده است.

8. Kaspar

8. Kaspar

می توانید این اپلیکیشن را با قیمت 9.99 دلار از این قسمت دانلود کنید.

این اپلیکیشن یک ساز کیبورد قدرتمند است که درواقع از 8 کیبورد پلیفونیک تشکیل می شود. 24 نوسانکر، 8 آرپ و 8 فیلتر، این ساز را تشکیل داده اند. شما به راحتی می توانید با این اپلیکیشن، موسیقی بنوازید و از آن لذت ببرید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر