;
coinex

تصاویر قاب محافظ گوگل پیکسل 2 و رندرهای آن در وب سایت آمازون آشکار شد

تصاویر قاب محافظ گوگل پیکسل 2 و رندرهای آن در وب سایت آمازون آشکار شدچهار تصویر از قاب محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 همراه با دو گلس محافظ در وب سایت آمازون منتشر شد. این رندرها به خوبی با اخبار و شایعاتی که تا به حال پیرامون این گوشی های هوشمند منتشر شده، همخوانی دارد. تصویر قاب محافظ گوگل پیکسل 2 و ایکس ال 2 از طراحی تقریبا بدون حاشیه در این دو دستگاه خبر می دهد که تنها در اندازه و تنظیمات دوربین متفاوت هستند. موبایلی که در تصویر دیده می شود، با بدنه ی کشیده ای همراه است که بنا بر شایعات، با نسبت ابعاد 18:9 همراه خواهد بود؛ بنابراین کاملا به گوشی ال جی جی 6 شباهت خواهد داشت. منابع آگاه این حوزه مدعی بودند که کمپانی گوگل، گوشی های پرچمدار خود در سال 2017 را به ماژول های صفحه نمایش ال جی مجهز می کند؛ علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن هستند که کمپانی ال جی، حداقل یکی از گوشی های گوگل را تولید خواهد کرد. با این اوصاف، انتشار تصاویر قاب محافظ گوگل پیکسل 2 به نوعی گزارش های قبلی را تایید می کند.

هنوز مشخص نیست که آیا تمامی مشخصات و لوازم جانبی که در وب سایت آمازون لیست شده، بر مبنای اطلاعات دقیق هستند یا خیر؛ با اینحال تمامی آنها با قیمت 7.99 دلار در دسترس قرار گرفته اند. قاب محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 و گلس های محافظ آن توسط LK، MicroP و Starhemei به فروش می رسد؛ سه تولید کننده ی لوازم جانبی موبایل که برندهای متنوعی را تحت پوشش دارند. رندرهایی که توسط این تولیدکننده ها منتشر شده از زاویه دار بودن ماژول دوربین در گوشی گوگل پیکسل 2 خبر می دهند. علاوه بر این، اسکنر اثرانگشت دایره ای شکل در پنل پشتی این اسمارت فون ها قرار می گیرد. این دو گوشی هوشمند شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و دکمه های آن به صورت مجازی روی نمایشگر قرار گرفته و از دکمه هوم فیزیکی خبری نیست. جایگاه نصب هدفون استاندارد 3.5 میلی متری نیز در تصویر قاب محافظ گوگل پیکسل 2 و نسخه ی بزرگ تر ایکس ال 2 دیده می شود؛ شایعات گذشته مدعی بودند که نسخه ی کوچکتر از جک هدفون استاندارد برخوردار نخواهد بود. هیچ کدام از این اطلاعات، به اندازه ی نمایشگر در گوشی های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 اشاره نکرده اند.

قاب محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 و گلس های محافظ آن توسط LK، MicroP و Starhemei به فروش می رسد؛

کمپانی گوگل هنوز با معرفی رسمی این گوشی های هوشمند فاصله ی زیادی دارد. پرچمداران سال 2016 گوگل در ماه اکتبر (مهر، آبان) معرفی شدند و گفته می شود که نسخه های جدید نیز در همین بازه ی زمانی کار خود را آغاز می کنند.

چهار تصویر از قاب محافظ گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 همراه با دو گلس محافظ در وب سایت آمازون منتشر شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر