;
coinex

گوشی های موتو جی 5 اس و جی 5 اس پلاس رسما معرفی شدند

گوشی های موتو جی 5 اس و جی 5 اس پلاس رسما معرفی شدندموتورولا جدیدترین گوشی های میان رده ی خود یعنی موتو جی 5 اس و جی 5 اس پلاس را معرفی کرد. این دو گوشی هوشمند، نسخه ارتقا یافته ی گوشی های موتو جی 5 و جی 5 پلاس هستند که در فوریه ی گذشته در رویداد MWC 2017 معرفی شده بودند. گوشی های موتو جی 5 اس و جی 5 اس پلاس با آپگریدهایی در دوربین همراه هستند.

مشخصات گوشی موتو جی 5 اس

این گوشی هوشمند از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار است. یک اسکنر اثرانگشت که درون دکمه ی هوم تعبیه شده، در پنل جلویی دستگاه قرار دارد. این گوشی هوشمند نیز همانند موتو جی 5 به اسنپدراگون 430 هشت هشت هسته ای مجهز شده است. یک رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده که با نصب میکرو اس دی کارت، تا 128 گیگابایت افزایش می یابد. گوشی موتو جی 5 اس پلاس از اندروید 7.1 نوقا و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. موتو جی 5 با باتری 2800 میلی آمپر ساعتی همراه بود.

آپگرید دیگری که این موبایل انجام شده، دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده f/2.0 است که یک فلاش LED نیز در کنار آن قرار دارد. کیفیت ضبط ویدیو همچنان به فول اچ دی محدود است. این حداکثر کیفیتی است که توسط اسنپدراگون 430 پشتیبانی می شود.

دوربین سلفی زاویه گسترده 5 مگاپیکسلی نیز با دیافراگم گسترده f/2.0 همراه شده است؛ علاوه بر این، یک فلاش LED نیز برای سلفی های بهتر در تاریکی در کنار آن قرار دارد.

این موبایل در دو گزینه ی رنگی خاکستری تیره و طلایی و با قیمت 249 یورو عرضه می شود.

مشخصات گوشی موتو جی 5 اس پلاس

این موبایل نیز همانند نسخه ی قبلی خود با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی همراه است. تراشه ی این موبایل نیز بدون تغییر باقی مانده و همچنان از اسنپدراگون 625 با قدرت پردازش 2.0 بهره می برد. ظرفیت باتری در این مدل ارتقا نیافته و به 3000 میلی آمپر ساعت اکتفا کرده است. اما دوربین آن از آپگرید خوبی بهره می برد.

گوشی موتو جی 5 اس پلاس از تنظیمات دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی که به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته اند، برخوردار شده و با دیافراگم گسترده f/2.0 همراه است. این بدان معناست که پردازش عکس ها پیشرفت کرده و قابلیت های جالبی مثل مود پرتره به آن اضافه شده است.

دوربین سلفی نیز به 8 مگاپیکسل با دیافراگم گسترده f/2.2 ارتقا یافته است.

گوشی موتو جی 5 اس پلاس نیز در رنگ های خاکستری تیره و طلایی عرضه می شود. این دستگاه از تاریخ 18 آگوست (27 مردا) و با قیمت 299.99 یورو به فروش می رسد. پیش فروش آن در حال حاضر در وب سایت آمازون در دسترس قرار دارد. فروشنده های دیگر نیز به سرعت روند پیش فروش را آغاز خواهند کرد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر