;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند معرفی شده در ماه جولای 2017

برخی از بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 با مشخصات متنوعی همراه شده اند؛برخی از بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 توجه بسیاری را به خود جلب کردند که از میان آنها می توان به گوشی موتو زد 2 فورس اشاره کرد؛ این موبایل با نمایشگر فوق العاده ی نشکن همراه شده است. در این متن قصد داریم فهرستی از بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 را همراه با مشخصات کامل آنها با شما به اشتراک بگذاریم؛ با تکرا همراه شوید:

آگوست، گرم ترین ماه سال است؛ علاوه بر دمای بسیار بالای هوا، موج گرمای زیادی نیز در دنیای تکنولوژی به جریان می افتد و در نهایت، با داغی سپتامبر به پایان می رسد. البته فراموش نکنیم که برخی از بهترین گوشی های هوشمند در ماه جولای 2017 معرفی شده و یا عرضه شده اند.

با مرور ماه گذشته متوجه می شویم که برخی از بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 با مشخصات متنوعی همراه شده اند؛ از پرچمداران بزرگ گرفته تا دستگاه های مقرون به صرفه و با مشخصات میان رده. در ادامه تمامی جزئیات مربوط به گوشی های هوشمند معرفی شده در ماه جولای2017 را با شما به اشتراک می گذاریم.

مشخصات بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017

1. موتو زد 2 فورس

ویژگی منحصر به فرد گوشی موتو زد 2 فورس، نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 در 2560 آن است که از تکنولوژی ویژه ی ShatterShield بهره می برد

ویژگی منحصر به فرد گوشی موتو زد 2 فورس، نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 در 2560 آن است که از تکنولوژی ویژه ی ShatterShield بهره می برد؛ در این تکنولوژی، به جای شیشه از نوعی پلاستیک استفاده شده است. صفحه نمایش های شکسته شده، احتمالا بیشترین دلیل مراجعه ی افراد به تعمیرکننده های موبایل به شمار می رود؛ بنابراین مجهز بودن به نمایشگری که هرگز نمی شکند، می تواند یک برگ برنده باشد و گوشی موتو زد 2 فورس را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 تبدیل کند.

علاوه بر این قابلیت رده بالا، پرچمدار موتو از تراشه اسنپدراگون 835 و تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار شده است. دو سنسور 12 مگاپیکسلی همراه با یک سنسور مونوکروم ثانویه، تنظیمات دوربین دوگانه ی این موبایل را تشکیل داده اند. ترکیب این سنسورها در نهایت، عکس های شفاف و دقیق تری را در نور کم ثبت می کند؛ علاوه بر اینکه مود جذاب پرتره نیز به آن اضافه شده است.

نکته ی جالب دیگر در مورد گوشی موتو زد 2 فورس ، پشتیبانی این موبایل از Moto Mods است؛ یک لوازم جانبی جذاب که به صورت مغناطیسی به پنل پشتی موبایل متصل می شود و ویژگی های بیشتری را به آن اضافه می کند. یک دوربین 360 درجه ای، اسپیکر، پک باتری و موارد دیگر از گزینه هایی هستند که به این لوازم جانبی متصل می شوند.

2. سامسونگ گلکسی نوت Fan Edition

این گوشی که با نام گلکسی نوت Fan Edition معرفی شده، هم اکنون در کشور کره جنوبی عرضه می شود.

کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت تا نسخه ی مرمت شده ای از گوشی گلکسی نوت 7 را با امنیت بالاتر راه اندازی کند. این گوشی که با نام گلکسی نوت Fan Edition معرفی شده، هم اکنون در کشور کره جنوبی عرضه می شود. در حال حاضر اطلاعاتی از عرضه ی آن در بازارهای دیگر در دست نیست؛ اما به طور قطع افرادی به گلکسی نوت 7 علاقه داشته و از شکست آن نا امید شدند. این موبایل می تواند جایگزین مناسبی برای افرادی باشد که ترجیح می دهند از قلم اس پن استفاده کنند. رابط کاربری جدید Experience UI سامسونگ روی نمایشگر 5.7 اینچی آمولد این دستگاه به نمایش گذاشته می شود و یک تراشه قدرتمند اگزینوس 8890 هشت هسته ای، گلکسی نوت FE را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 تبدیل می کند.

3. نوکیا 6

گوشی نوکیا 6 یک دستگاه میان رده با بدنه ی تماما آلومینیومی است که با قیمت مناسبی عرضه می شود.

گوشی نوکیا 6 یک دستگاه میان رده با بدنه ی تماما آلومینیومی است که با قیمت مناسبی عرضه می شود. نوکیا 6 از نمایشگر 5.5 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 1920 برخوردار است که گوریلا گلس 3، محافظت از آن را به عهده دارد. این دستگاه همچنین از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 430 بهره می برد که با رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی همراه شده است.

این موبایل در جولای گذشته در آمریکا عرضه شده و از طریق وب سایت آمازون، با قیمت 230 دلار به فروش می رسد.

4. رد هیدروژن وان (RED Hydrogen One)

از آنجاییکه که به هولوگرام اشاره شده، باید آن را در میان بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 قرار دهیم

کمپانی رد به تولید بهترین دوربین های فیلمبرداری شهرت دارد. این کمپانی به تازگی گوشی هوشمند جدیدی با قیمت 1200 دلار را معرفی کرده که با نمایشگر هولوگرافی همراه است. این گوشی رد به سادگی در دسترس افراد قرار نخواهد گرفت. کمپانی سازنده اعلام کرده است که گوشی رد هیدروژن وان از نمایشگر 5.7 اینچی برخوردار است که با تکنولوژی نانو همراه شده تا بتواند گشت و گذار یکپارچه بین محتوای دو بعدی همیشگی؛ محتوای هولوگرافی چند متغیر، محتوای سه بعدی و بازی های تعاملی را امکان پذیر کند. بله، ما نیز نمی دانیم که منظور از قابلیت ها چیست؛ اما از آنجاییکه که به هولوگرام اشاره شده، باید آن را در میان بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 قرار دهیم. بنیانگذار کمپانی رد، جیم جانارد در این باره گفته است: “هیچ راه مناسبی برای توضیح این دستگاه وجود دارد، باید آن را از نزدیک ببینید.”

5. موتو ای 4

نسخه ی اندروید جدید و تراشه ی کوالکوم، تجربه کاربری روان و قابل اعتمادی را به وجود آورده که موتو ای 4 را در لیست بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 قرار می دهد.

این گوشی هوشمند که با قیمت 129.99 دلار به فروش می رسد، کاملا با وضعیت مالی افراد کنار می آید؛ البته ناگفته نماند که برخی مشخصات آن مثل دوربین، چندان جذابیتی ندارند.

با این وجود، کاربری موتو ای 4 لذت بخش است. نسخه ی اندروید جدید و تراشه ی کوالکوم، تجربه کاربری روان و قابل اعتمادی را به وجود آورده که موتو ای 4 را در لیست بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 قرار می دهد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 427 با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز بهره می برد. از دیگر مشخصات آن می توان به نمایشگر 5 اینچی با گوریلا گلس 2، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی برای این موبایل در نظر گرفته شده و اندروید 7.1 نوقا به صورت پیش فرض روی آن اجرا می شود.

6. میزو پرو 7

دو گوشی هوشمند میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس از تراشه مدیاتک هلیو X30 بهره می برند.

کمپانی چینی میزو دو گوشی هوشمند را معرفی کرد؛ میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس. ویژگی منحصر به فرد این اسمارت فون ها، نمایشگر ثانویه 2 اینچی در پنل پشتی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این گوشی هوشمند در آمریکای شمالی و بسیاری از کشورهای اروپایی عرضه نخواهد شد.

نمایشگر لمسی آمولد 2 اینچی که در پنل پشتی تعبیه شده، کاربردهای متفاوتی دارد که از جمله ی آنها می توان به نمایش نوتیفیکیشن ها، کنترل موسیقی و سلفی گرفتن با دوربین اصلی اشاره کرد. میزو همچنین وال پیپرهایی متنوعی را با قابلیت شخصی سازی کردن در این گوشی های هوشمند قرار داده است.

دو گوشی هوشمند میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس از تراشه مدیاتک هلیو X30 بهره می برند. این موبایل ها همچنین از رم 4 گیگابایتی و دو نسخه حافظه ی 64 و 128 گیگابایتی برخوردار هستند.

7. شیائومی می 5 ایکس

این باتری همراه با تراشه ی اسنپدراگون 625 که مصرف بهینه ای دارد، برای کاربران پر مصرف مناسب است و باعث می شود شیائومی می 5 ایکس در لیست بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 جا بگیرد.

گوشی جدید شیائومی می 5 ایکس یک دستگاه تمام فلزی 5.5 اینچی است که قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 625 می گیرد. از دیگر مشخصات آن می توان به رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که می تواند تمامی سلفی ها، اپلیکیشن ها و سایر دیتاهای شما را به سادگی مدیریت کند.

یک باتری 3080 میلی آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می دارد. این باتری همراه با تراشه ی اسنپدراگون 625 که مصرف بهینه ای دارد، برای کاربران پر مصرف مناسب است و باعث می شود شیائومی می 5 ایکس در لیست بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 جا بگیرد.

8. سامسونگ گلکسی جی 3 و جی 7 مدل 2017

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که نسخه آنلاک گوشی های گلکسی جی 3 و جی 7 از تاریخ 28 جولای در دسترس خواهند بود.

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که نسخه آنلاک گوشی های گلکسی جی 3 و جی 7 از تاریخ 28 جولای در دسترس خواهند بود.

گلکسی جی 3 با قیمت 149.99 دلار عرضه می شود؛ این در حالیست که گلکسی جی 7 با برچسب قیمتی 219.99 دلار همراه خواهد بود. علیرغم اینکه این موبایل ها با قیمت کمی به فروش می رسند، اما از اندروید 7.0 نوقا برخوردار هستند. گلکسی جی 7 به پردازنده هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش مجهز شده است. گوشی سامسونگ گلکسی جی 3 نیز از پردازنده چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز، رم 1.5 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی بهره می برد.

9. نوآنس نئو ریلودد (NuAns Neo Reloaded)

کی از بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 ، گوشی جدید این کمپانی به نام نئو ریلودد است که ترفند جالبی را ارائه می دهد.

کمپانی ژاپنی نوآنس در فوریه گذشته اعلام کرد که پلتفرم ویندوز موبایل را ترک کرده و به سیستم عامل اندروید گوگل روی آورده است. یکی از بهترین گوشی های هوشمند جولای 2017 ، گوشی جدید این کمپانی به نام نئو ریلودد است که ترفند جالبی را ارائه می دهد.

گوشی اندرویدی جدید نوآنس، برخلاف سایر گوشی های اندرویدی، قابلیتی را به مشتریان ارائه می دهد که شاید برای آنها، چندان جذاب نباشد. گوشی نئو ریلودد از پنل هایی برخوردار است که قابلیت جدا شدن از دستگاه را داشته و کاربر می تواند با استفاده از آنها، ظاهر پنل پشتی گوشی خود را تغییر دهند.

این پنل های متفاوت، علاوه بر تنوع رنگی، تنوع احساسی نیز دارند؛ چرا که از مولفه های متفاوت در طبیعت برای ساخت آنها استفاده شده است. این کمپانی ژاپنی علاوه بر مواد معمول، مواردی مثل چوب پنبه، پارچه جین، سفال و سنگ را نیز برای تولید پنل های پشتی استفاده کرده است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر