;
coinex

تلویزیون 88 اینچی کیولد سامسونگ عرضه شد

تلویزیون 88 اینچی کیولد سامسونگ
اگر در منزلتان به اندازه کافی فضا در اختیار دارید، پس شاید بد نباشد که تلویزیون 88 اینچی کیولد سامسونگ را خریداری کنید. یک تلویزیون غول پیکر که حقیقتا از طراحی زیبایی برخوردار شده است.

سامسونگ دیروز اعلام کرد که عرضه تلویزیون QLED بزرگ 88 اینچی خود را در آمریکای شمالی آغاز کرده است. تلویزیون مدل Q9 QLED سامسونگ دارای یک پنل 88 اینچی بوده و این کمپانی کره‌ای با عرضه این تلویزیون فوق بزرگ بر بلندای بازار تلویزیون‌های برتر جهان ایستاده است.

تلویزیون کیو 9 کیولد سامسونگ برای اتاق‌های نشیمن بزرگ ساخته شده و نه تنها کیفیت تصویری و عملکرد بالایی دارد، بلکه بسیار هم باریک طراحی شده است. این مدل مخصوص، بیشترین امتیاز را از ویدیو مگزین (Video Magazin) دریافت کرده است، ویدیو مگزین یکی از محبوب‌ترین مجلات لوازم الکترونیکی مصرفی در آلمان است.

به ادعای سامسونگ، این تلویزیون 88 اینچی کیولد جدید برای دستیابی به حجم 100 درصدی رنگ با استفاده از تکنولوژی نقطه‌ای کوانتومی فلزی، تصاویری جذاب و غنی از رنگ‌هایی زیبا را ارائه می‌دهد. روشنایی قابل توجه و ارائه گستره وسیعی از رنگ‌ها، ویژگی این محصول جدید است.

مصرف کنندگان همچنان به دنبال تلویزیون‌هایی بزرگتر هستند و این تقاضا باعث به چالش کشیدن این غول تکنولوژی کره‌ای شده است. این کمپانی در حال حاضر تلویزیون‌های بزرگی را در سری QLED تولید کرده است، تلویزیون‌های 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچی سامسونگ عطش زیاد این کمپانی برای بزرگتر کردن پنل‌ تلویزیون‌های جدید خود را نشان می‌دهد.

تلویزیون 88 اینچی کیولد کیو 9 (Q9 QLED TV) هم اکنون در آمریکای شمالی در دسترس بوده، اما هنوز قیمت آن تایید نشده است. تلویزیون کیولد جدید سامسونگ در چند ماه آینده وارد بازارهای اروپایی خواهد شد.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر