;
coinex

رندر گوشی ال جی وی 30 در کنار ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 خودنمایی کرد

رندر گوشی ال جی وی 30 در کنار ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 خودنمایی کردتصویر رندر گوشی ال جی وی 30 بار دیگر به بیرون درز کرد تا هیجانات پیرامون این گوشی موبایل را افزایش دهد.

ال جی وی 30 یکی از موبایل هایی است که بسیاری در انتظار آن هستند. به تازگی یکی از کاربران توییتر به نام Ice universe تصویر رندر گوشی ال جی وی 30 را به اشتراک گذاشته است. این منبع خبری به خاطر فعالیت های خود در حوزه تکنولوژی شهرت دارد؛ بنابراین به نوعی می توان به صحت رندر گوشی ال جی وی 30 که توسط او منتشر شده، استناد کرد؛ بااینحال هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است. رندر گوشی ال جی وی 30 که در تصویر مشاهده می کنید به گوشی گلکسی اس 8 شباهت دارد و حتی لبه های آن کمی خمیده است. البته گوشه های این موبایل، زاویه دار تر از اس 8 هستند؛ با اینحال در نگاه اول، کاملا به پرچمداران سامسونگ شباهت دارد. البته طرح هایی از ال جی جی 6 نیز در آن دیده می شود.

اینطور که به نظر می رسد، لوگوی ال جی در نمای جلویی حک نخواهد شد. دکمه های تنظیم صدا در لبه های سمت چپ دستگاه قرار داشته و به یکدیگر متصل نیستند. دکمه ی پاور در تصویر رندر گوشی ال جی وی 30 قابل مشاهده نیست، چرا که احتمالا همانند ال جی جی 6 در پنل پشتی قرار گرفته است. کمپانی ال جی رسما اعلام کرده است که گوشی موبایل ال جی وی 30 را درتاریخ 31 آگوست (9 شهریور) معرفی می کند. قرار گرفتن این موبایل در میان گوشی های ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 پلاس، بزرگی این دستگاه را به نمایش می گذارد. همانطور که در رندر گوشی ال جی وی 30 مشاهده می کنید، این دستگاه از اس 8 پلاس کوتاه تر بوده و کمی از ال جی جی 6 بلندتر است. کمپانی ال جی رسما اعلام کرده است که این موبایل از نمایشگر 6 اینچی پلاستیکی اولد فول ویژن برخوردار می شود؛ این بدان معناست که این نمایشگر از پنل ال جی جی 6 بزرگتر است، اما حاشیه ها، باریکتر هستند. به همین دلیل است که اندازه ی این دو موبایل، تقریبا برابر است.

علاوه بر مشخصاتی که در بالا به آن اشاره شد، گوشی ال جی وی 30 از رم 6 گیگابایتی برخوردار می شود و حافظه داخلی 64 یا 128گیگابایتی قابل افزایش نیز برای آن در نظرگرفته شده است. این دستگاه همچنین از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار خواهد شد و احتمالا دو سنسور 13 مگاپیکسلی، همانند ال جی جی 6، این تنظیمات را تشکیل می دهند؛ این بدان معناست که یکی از دوربین ها از لنز زاویه گسترده برخوردار می شود. تنظیمات دوربین دوگانه در گوشی ال جی جی 6، توجه بسیاری را به خود جلب کرد؛ بنابراین جای تعجبی نیس که این تنظیمات در گوشی ال جی وی 30 نیز تکرار شود. اندروید نوقا به صورت پیش فرض روی آن اجرا می شود و کاربران از رابط کاربری ال جی نیز بهره مند خواهند شد.

تصویر رندر گوشی ال جی وی 30 بار دیگر به بیرون درز کرد تا هیجانات پیرامون این گوشی موبایل را افزایش دهد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر