;
coinex

فروش آیفون در کمتر از 10 سال به 1.2 میلیارد دستگاه رسید

فروش آیفون در کمتر از 10 سال به 1.2 میلیارد دستگاه رسید
پس از انتشار گزارش مالی اپل در سه ماهه جاری، تیم کوک مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد که فروش آیفون از ابتدای سال 2007 تاکنون از مرز 1.2 میلیارد دستگاه گذشت. در آخرین گزارشی که در جولای 2016 منتشر شد، این کمپانی نشان داد که فروش آیفون به 1 میلیارد دستگاه رسیده است.

گزارش مالی آخرین سه ماهه کمپانی اپل گویای آن است که غول کوپرتینو توانسته است تا در این کوارتر زمانی حدود 41 میلیون آیفون به فروش برساند. آمارهای به دست آمده در سال 2016 بیان می‌کند که اپل در سال 2016 حدود 200 میلیون آیفون فروخته است، البته این فقط حدس و گمان است، چراکه اپل مدتی است که دیگر اطلاعات فروش سالانه از محصولاتش را ارائه نمی‌دهد.

تیم کوک در تحلیل درآمدهای اپل با تحلیلگران گفت: “نتایج فروش آیفون تاکنون چشمگیر بوده است. آیفون 7 محبوب‌ترین آیفون اپل در نزد کاربران بوده و فروش آیفون 7 پلاس در مقایسه با آیفون 6 اس رشد فزاینده‌ای را نشان می‌دهد.”

او در ادامه افزود: “ یک دهه پس از عرضه اولیه آیفون، ما در حال حاضر، در مجموع بیش از 1.2 میلیارد آیفون فروخته‌ایم.”

دهمین سالگرد فروش آیفون

از آنجایی که امسال، دهمین سالگرد آیفون است، این شرکت قصد دارد تا با مدل خاصی که در ماه سپتامبر عرضه می‌کند، جشن دهمین سالگرد آیفون را برپا کند.

گفته می‌شد که این مدل احتمالا آیفون ایکس و یا iPhone Edition نامیده شود، اما این دستگاه اغلب در گزارشات مختلف با نام آیفون 8 خودنمایی می‌کند.

در هر صورت این دستگاه به نظر می‌رسد که با به روزرسانی‌های وسیعی همراه شود. صفحه نمایش اولد بدون حاشیه، شارژ بی سیم و تشخیص چهره برخی از ویژگی‌های شایعه شده برای این آیفون منحصر به فرد است.

نشانه‌هایی از به تاخیر افتادن عرضه آیفون 8 وجود دارد؛ بنابراین اگر اپل رویداد معرفی این دستگاه را برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی کرده باشد، احتمالا در ماه اکتبر و یا نوامبر به فروش خواهد رسید.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر