;
coinex

ساخت خودرو خودکار توسط دانشگاه آزاد؛ این خودرو شماره گذاری می شود!

ساخت خودرو خودکار توسط دانشگاه آزاد؛ این خودرو شماره گذاری می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی درباره ساخت خودرو خودکار توسط این دانشگاه خبر داد و به گفته وی شماره‌گذاری خودروی ساخت این دانشگاه به زودی آغاز خواهد شد.

دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن در هنگام بازگشت به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال قرار گرفتند و مرتضی موسی خانی نیز که در این جمع حضور داشت گفت:

با تجربه ۲۵ سال فعالیت در دانشگاه اولین بار است که مقامات بلندپایه کشور در این سطح به این موضوع توجه کرده‌اند.

وی در ادامه صحبت‌هایش به حضور دکتر ولایتی در مراسم استقبال از افتخارآفرینان جوان کشور و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و بیان نمود که برگزاری چنین برنامه‌ای در فرودگاه امام خمینی (ره) می‌تواند نشانه‌ای از اهتمام رئیس هیات موسس و امنا و مسئولان عالی دانشگاه آزاد اسلامی به رشد و ارتقا روز افزون این دانشگاه باشد.

موسی ‌خانی در ادامه به افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات ربوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن اشاره نمود که در این دوره از مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد توانسته اند ۵ مقام را کسب نمایند که از این 5 مقام سه مقام توسط تیم‌های واحد قزوین (شامل دو مقام قهرمانی و یک مقام سومی)، کسب گردید و یک مقام اول نیز توسط تیم واحد ایلخچی و مقام اول دیگری نیز توسط تیم واحد یزد به دست آمد.

وی در ادامه درباره افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد افزود:

در مجموع ۱۰ مقام توسط تیم‌های بزرگسالان و ۹ مقام هم از سوی تیم‌های دانش‌آموزی به دست آمد و تیم ایران توانست از حیث مقام‌های کسب شده در جایگاه دوم در بین بیش از ۵۰ کشور دنیا در این مسابقات قرار گیرد.

به گفته رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران در این سفر تیم‌های ایرانی از شرکت خودروسازی ژاپنی و مرکز تحقیقات ربات‌های زیرآب نیز بازدید کردند و در جریان این بازدیدها قرار بر این است تا با همکاری ۲ دانشمند ایرانی مراحل ساخت خودروی خودکار ایران و سپس خودروی خودکار در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز گردد.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر