;
coinex

سامسونگ در برابر اپل: چرا اپل درآمد بیشتری دارد؟

میانگین قیمت فروش محصولات سامسونگ در برابر اپل

به لطف فروش بالای گلکسی اس 8 میانگین قیمت گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال 2017 به بیشترین میزان خود در سه سال گذشته رسیده است. اکنون متوسط قیمت فروش برای گوشی‌های سامسونگ به 235 دلار رسیده، این عدد پس از شکست گلکسی نوت 7 حدود 227 دلار بوده و با رشدی آهسته و پیوسته به میزان کنونی افزایش یافته است.

میانگین قیمت فروش آیفون‌های شرکت اپل در سه‌ماهه‌ی گذشته همچنان 695 دلار است که رقمی نزدیک به سه برابر بیشتر از متوسط قیمت محصولات سامسونگ است؛ به همین دلیل با وجود اینکه شرکت اپل طی هر فصل، فروش بسیار پایین‌تری را در مقایسه با محصولات سامسونگ تجربه می‌کند اما همچنان در قیاس با سامسونگ درآمد بالاتری را به دست می‌آورد.

اپل به صورت اختصاصی موفق شده با فروش محصولات رده‌بالا به این مهم دست پیدا کند. ارزان‌قیمت‌ترین محصول این شرکت آیفون SE است که با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که سامسونگ محصولات متنوع بسیار ارزان‌قیمت‌تری دارد که میانگین قیمت فروش این شرکت را پایین‌تر نگاه می‌دارند.

حتی با وجود اینکه سامسونگ گلکسی اس 8 به افزایش میانگین قیمت محصولات این شرکت کمک کرده است، اما همچنان با میانگین قیمت فروش این شرکت در سال 2013 که رقم 289 دلار بود فاصله‌ی محسوسی وجود دارد. در همین حال اپل تقاضای زیادی برای دستگاه گران‌قیمت خود آیفون 7 پلاس را تجربه کرد و اکنون بر اساس شنیده‌ها پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی آیفون 8، که گفته شده یک گوشی بدون حاشیه خواهد بود، احتمالا قیمتی حدود 1200 دلار خواهد داشت.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر