;
coinex

گجت پوشیدنی سامسونگ تاییدیه Bluetooth SIG را بدست آورد

گجت پوشیدنی سامسونگ تاییدیه Bluetooth SIG را بدست آوردگجت پوشیدنی سامسونگ با شماره مدل SM-R600 که هنوز کار خود را آغاز نکرده، تاییدیه Bluetooth SIG را بدست آورده است. اطلاعات فاش شده توسط بلوتوث بسیار اندک هستند، با اینحال شایعات اخیر مدعی شدند که این گجت پوشیدنی سامسونگ از مدل Tizen خواهد بود. از طرف دیگر، گزارشاتی که پیرامون این گجت پوشیدنی سامسونگ منتشر شده، مدعی هستند که این دستگاه با نام سامسونگ گیر پاک کار خود را آغاز خواهد کرد. البته کمپانی تولید کننده هیچ خبری را تایید نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا این گجت پوشیدنی سامسونگ با شماره مدل SM-R600، یک ساعت هوشمند است و یا یک ردیاب تناسب اندام.

در اصل شایع شده بود که سامسونگ قصد دارد دستگاهی با همین شماره مدل را در کنفرانس توسعه دهندگان Tizen 2017 که ماه می گذشته برگزار شد، راه اندازی کند. با اینحال، این راه اندازی انجام نشده و حال این دستگاه، تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده است. هنوز مشخص نیست که سامسونگ در چه تاریخی به صورت رسمی از این گجت پوشیدنی رونمایی می کند. سامسونگ تا به حال پوشیدنی های زیادی را در نوع Tizen معرفی کرده؛ بنابراین، گجت گیر پاپ یا هر اسم دیگر، احتمالا در همین دسته بندی قرار می گیرد.

در چند روز گذشته شایع شده بود که سامسونگ قصد دارد ترکیبی از بهترین های ساعت هوشمند و ردیاب تناسب خود را راه اندازی کند؛ این احتمال وجود دارد که گیر پاپ همان دستگاهی باشد که از آن صحبت شده بود.

بازار ساعت های هوشمند چندان داغ نیست؛ با اینحال ردیاب های تناسب اندام توانستند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند؛ هرچند که هنوز نمی تواند با بازار داغ گوشی های هوشمند رقابت کند. هرچیزی که شرکت هایی مثل سامسونگ، اپل و یا هر تولیدکننده ی دیگری بتوانند با قابلیت های ویژه و منحصر به فرد ارائه دهند، قابل توجه خواهد بود؛ اما این اتفاق به زودی رخ نخواهد داد. در هر صورت، تماشای عملکرد این گجت پوشیدنی سامسونگ در بازار جالب خواهد بود. امیدواریم در هفته های آینده، اخبار بیشتری را در این رابطه بخوانیم.

گجت پوشیدنی سامسونگ با شماره مدل SM-R600 که هنوز کار خود را آغاز نکرده، تاییدیه Bluetooth SIG را بدست آورده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر