;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان (آگوست 2017)

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان (تا آگوست 2017)برخی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی در جهان، تا به حال کار خود را آغاز کرده اند و برخی دیگر، به زودی معرفی خواهند شد؛ اما اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی را دارید، ما به شما کمک می کنیم.

کمپانی موتورولا گوشی هوشمند اندرویدی موتو زد 2 فورس را معرفی کرد؛ این کمپانی چندین موبایل اندرویدی را در سال جاری میلادی رونمایی کرده که تعداد آنها از گوشی های راه اندازی شده توسط برندهای بزرگ بیشتر است. اما چه تعدادی از موبایل های موتورولا، ارزش خرید را دارند و چطور می توانند با سایر گوشی های هوشمند رقابت کنند؟ لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی برای پاسخ به این پرسش ها تهیه شده و 10 موبایل اندرویدی که در حال حاضر در بازار به فروش می رسند را معرفی کرده است؛ با تکرا همراه شوید:

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی در جهان کدام ها هستند؟

10. سامسونگ گلکسی اس 7 اج

یکی از موبایل هایی که هنوز هم در لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرد، پرچمدار 2016 کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 اج است.

 

یکی از موبایل هایی که هنوز هم در لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرد، پرچمدار 2016 کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 اج است. این گوشی هوشمند در سال گذشته، رتبه ی اول را به خود اختصاص می داد، اما به مرور زمان و با معرفی گوشی های جدیدتر، این جایگاه را از دست داده است. اما همانطور که مشاهده می کنید، هنوز هم در میان بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی جای دارد. البته با توجه به استانداردهای فعلی، این موبایل را می توان یک دستگاه نسل قدیمی به شمار آورد. می دانیم که گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با مشخصات منحصر به فردی در اوایل سال 2017، کار خود را آغاز کرده اند. با اینحال، گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج همچنان ارزش خریدن را دارد. این موبایل با مشخصاتی همراه است که علیرغم 18 ماهه بودن، می تواند با بسیاری از موبایل های فعلی رقابت کند. لازم به ذکر است که این موبایل در حال حاضر، با قیمت کمتری نسبت به سال قبل به فروش می رسد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس7 اج از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 برخوردار است. یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه ی 32 گیگابایتی (حداقل) درون این دستگاه قرار گرفته و همراه با تراشه کوالکوم اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. گلکسی اس 7 اج از دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل بهره می برد. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به باتری 3600 میلی آمپر ساعتی، اندروید 7.0 نوقا و بسیاری از قابلیت های منحصر به فرد سامسونگ اشاره کرد.

9. اسنشال فون

گوشی اسنشال فون، جالب تر از چیزی است که تصور می کردیم. این گوشی هوشمند در حال حاضر تنها از طریق پیش خرید در دسترس قرار دارد؛ با اینحال در ماه گذشته نیز توانست در لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار بگیرد.

گوشی اسنشال فون، جالب تر از چیزی است که تصور می کردیم. این گوشی هوشمند در حال حاضر تنها از طریق پیش خرید در دسترس قرار دارد؛ با اینحال در ماه گذشته نیز توانست در لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار بگیرد. قرار بود این گوشی هوشمند در ماه گذشته عرضه شود، اما همچنان به صورت رسمی کار خود را آغاز نکرده و همین مساله نیز شک و تردیدهایی را پیرامون راه اندازی آن به وجود آورده است. با تمام این اوصاف، گوشی اسنشال فون می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد؛ انتظار داریم که به زودی شاهد عرضه ی این موبایل هوشمند باشیم.

گوشی هوشمند اندرویدی اسنشال فون (Essential Phone) با نمایشگر 5.71 اینچی با رزولوشن 2560 در 1312 همراه است. تراشه ی اسنپدراگون 835 در این دستگاه تعبیه شده و با رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی همراه است. تنظیمات دوربین دوگانه این موبایل را دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل می دهند و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی قرار دارد. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به باتری 3040 میلی آمپر ساعتی، پورت یو اس بی نوع سی (البته هنوز تایید نشده) و جدیدترین نسخه اندروید اشاره کرد.

8. موتو زد 2 پلی

برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند با مشخصات میان رده تا رده بالا هستند، باید بگوییم که در حال حاضر، گزینه های کمتری هستند که می توانند با موتو زد 2 پلی رقابت کنند.

برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند با مشخصات میان رده تا رده بالا هستند، باید بگوییم که در حال حاضر، گزینه های کمتری هستند که می توانند با موتو زد 2 پلی رقابت کنند. این یکی از جدیدترین مدل های کمپانی موتورولاست که می تواند تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه دهد و در عین حال، با قیمت مناسبی به فروش می رسد. این ترکیب همیشه برای مشتریان خوشایند بوده  است. این دستگاه از Moto Mods پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر توانایی رقابت با سایر مشخصاتی که در لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی مشاهده می کنید را نداشته باشد، اما به لطف Moto Mods می تواند مطابق با سلیقه کاربر، شخصی سازی شود و عملکردهای بیشتری را به این موبایل اضافه کند.

گوشی موتو زد 2 پلی با نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 همراه است. این دستگاه در دو گزینه رم 3 همراه با حافظه ی 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی به فروش می رسد. هر دو نسخه از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 626 برخوردار هستند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.0 نوقا از دیگر مشخصات این موبایل به شمار می روند.

7. بلک بری کی وان

بلک بری کی وان یکی از آن دستگاه هایی است که می تواند کاملا مطابق میل شما باشد و یا اینکه اصلا با سلیقه تان سازگار نباشد.

بلک بری کی وان یکی از آن دستگاه هایی است که می تواند کاملا مطابق میل شما باشد و یا اینکه اصلا با سلیقه تان سازگار نباشد. این مساله به دلیل قابلیت هایی است که بلک بری کی وان را از سایر گوشی های حال حاضر متمایز می کند. این دستگاه به رسم همیشگی گوشی های بلک بری با کیبورد فیزیکی همراه است که در مقایسه با نسخه های قبلی، کاملا بهبود یافته و پیشرفت کرده است. دومین ویژگی نیز به لطف صفحه کلید فیزیکی به وجود آمده، یعنی نمایشگر آن علیرغم گرایش جدید در گوشی های هوشمند، کوچکتر شده است. در نتیجه، گوشی بلک بری کی وان از نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 1620 در 1080 برخوردار شده است. این دستگاه همچنین با رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. یک تراشه اسنپدراگون 625 نیز تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. از دیگر مشخصات بلک بری کی وان می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، باتری 3505 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد. این دستگاه با مشخصاتی که در لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی دیده می شود، رقابت نمی کند، اما قطعا با قیمت 549.99 دلار، ارزش خرید را دارد.

6. موتو زد 2 فورس

گوشی موتو زد 2 فورس، جدیدترین گوشی این لیست به شمار می رود. این دستگاه در اواخر ماه جولای معرفی شد؛ بنابراین هنوز بازخوردهای زیادی در مورد این موبایل منتشر نشده است.

گوشی موتو زد 2 فورس، جدیدترین گوشی این لیست به شمار می رود. این دستگاه در اواخر ماه جولای معرفی شد؛ بنابراین هنوز بازخوردهای زیادی در مورد این موبایل منتشر نشده است. اما در نگاه اول، گوشی موتو زد 2 فورس با قابلیت های قابل قبولی همراه است و قطعا می تواند دل هوادارن این برند را به دست آورد. از آنجاییکه این دستگاه در سری زد معرفی شده، با تمام قابلیت های این سری از موبایل های موتو همراه است که از جمله ی آنها می توان به نمایشگر نشکن ShatterShield، اتصال Moto Mods و قیمت مناسب اشاره کرد.

موتو زد 2 فورس به نوعی پرچمدار 2017 این برند به شمار می رود. این دستگاه از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 برخوردار است. درون این موبایل یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قرار دارد. یک تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. زد 2 فورس از تنظیمات دوربین دوگانه با ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می برد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2730 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.1.1 نوقا از دیگر مشخصات موتو زد 2 فورس به شمار می رود.

5. وان پلاس 5

وان پلاس 5 قطعا یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان به شمار می رود.

وان پلاس 5 قطعا یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان به شمار می رود. این دستگاه در مقایسه با مشخصات رده بالایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مناسبی دارد.

گوشی وان پلاس 5 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می برد. یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای این موبایل در نظر گرفته شده است. تراشه اسنپدراگون 835 نیز تامین قدرت وان پلاس 5 را به عهده دارد. تنظیمات دوربین دوگانه ی این موبایل را یک سنسور RGB 16 مگاپیکسل و یک سنسور 20 مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل می دهد. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، پورت یو اس بی نوع سی، پشتیبانی از شارژ سریع Dash Charge و اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد. نسخه ای از این دستگاه با رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز به فروش می رسد.

4. اچ تی سی یو 11

گوشی اچ تی سی یو 11 از زمان معرفی تا به حال ثابت کرده که یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان است.

گوشی اچ تی سی یو 11 از زمان معرفی تا به حال ثابت کرده که یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان است. این دستگاه نقدهای مثبتی را دریافت کرده که به افزایش محبوبیت این موبایل منجر شده است. اچ تی سی یو 11 برای کسانی که به دنبال موبایلی با قابلیت های عکاسی حرفه ای هستند، بسیار مناسب است. البته این بدان معنا نیست که دوربین ها، تنها قابلیت های ویژه ی این موبایل هستند. این موبایل با قابلیت Edge Sense همراه است. این قابلیت به کاربر جاره می دهد که با فشار دادن لبه های حساس این موبایل، به اپلیکیشن مورد نظر خود، دسترسی ساده تری داشته باشند. برای مثال به سادگی می توان به فشار دادن لبه ها، عکس سلفی گرفت.

گوشی اچ تی سی یو 11 با مشخصات رده بالایی همراه است که می تواند با بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر رقابت کند. این دستگاه با نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، تراشه اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0، پورت یو اس بی نوع سی و اندروید 7.1 نوقا همراه است.

3. گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال

این دو دستگاه همچنان در لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرند.

با نزدیک شدن به زمان راه اندازی نسل دوم این موبایل ها، می توان گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال را دستگاه هایی قدیمی نامید. با اینحال، زمانی که حرف از خرید گوشی هوشمند به میان می آید، این دو دستگاه همچنان در لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرند. علیرغم قدیمی بودن برخی از ویژگی های سخت افزاری، این موبایل با نرم افزارهایی مثل قابلیت های دوربین همراه است که می تواند برتری خود را نسبت به سایرین نمایش دهد.

از نقطه نظر مشخصات، گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال با همان مشخصاتی که سایر گوشی های رده بالای این لیست برخوردار بودند، همراه است. تنها تفاوت قابل توجه، اندازه ی نمایشگر، رزولوشن و عمر باتری است. بنابراین اگر از گوشی های بزرگ لذت می برید، گوگل پیکسل ایکس ال با نمایشگر 5.5 اینچی و رزولوشن 2560 در 1440را به شما پیشنهاد می کنیم. یک باتری 3450 میلی آمپر ساعتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. اما نسخه ی کوچکتر از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 همراه است و یک باتری 2770 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. هر دو اسمارت فون گوگل همراه با رم 4 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی، اسنپدراگون 821، دوربین 12.3 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پورت یو اس بی نوع سی و اندروید 7.0 نوقا عرضه می شوند.

2. ال جی جی 6

گوشی ال جی جی 6 بدون شک یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی جهان است.

گوشی ال جی جی 6 بدون شک یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی جهان است. این گوشی هوشمند کاملا با نسل قبلی موبایل های این کمپانی تفاوت دارد. بزرگ ترین تفاوت نیز به لطف نسبت ابعاد 18:9 به وجود آمده که نمایشگر کشیده تری را به وجود آورده و دستگاه را به حاشیه های بسیار باریک مجهز کرده است. بزرگ بودن اندازه نمایشگر هیچ تاثیر منفی در بزرگ کردن بیش از اندازه دستگاه نداشته است.

گوشی ال جی جی 6 نیز با قابلیت های رده بالایی همراه است که از میان آنها می توان به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی پلاس اشاره کرد. یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه 32 گیگابایتی و اسنپدراگون 821، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. ال جی جی 6 از تنظیمات دوربین دوگانه با دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نمای جلویی تعبیه شده و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می دارد. اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی این موبایل اجرا می شود.

1. سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

اگر قصد دارید بهترین گوشی هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان را خریداری کنید، پس گزینه ای جز گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس پیش رو ندارید.

اگر قصد دارید بهترین گوشی هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان را خریداری کنید، پس گزینه ای جز گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس پیش رو ندارید. این دو دستگاه با مشخصات تقریبا مشابهی همراه هستند و در اندازه تفاوت دارند. اگر به گوشی های کوچکتر علاقه دارید، می توانید گوشی گلکسی اس 8 را خریداری کنید؛ اما برای علاقه مندان به گوشی های بزرگ تر، گلکسی اس 8 پلاس در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که هر دو دستگاه با نسبت ابعاد 18:9 ساخته شده اند.

این دو دستگاه از نمایشگرهای 5.8 و 6.2 اینچ برخوردار هستند. به جز این مورد، تقریبا سایر مشخصات این دو موبایل با هم برابر است؛ مثل رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 835. لازم به ذکر است که این نسخه تنها در بازار آمریکا به فروش می رسد، سایر بازارهای جهانی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با تراشه اگزینوس 8895 برخوردار می شوند. از دیگر مشخصات این اسمارت فون ها می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8، اسکنر عنبیه چشم و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد. کمپانی سامسونگ قصد دارد به زودی از گوشی گلکسی نوت 8 رونمایی کند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که پرچمداران سری اس 8 در ماه آینده نتوانند رتبه ی اول بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی را از آن خود کنند. گوشی گلکسی اس 8 با قیمت 574.99 دلار به فروش می رسد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر