;
coinex

گوشی شارپ آکواس اس 2 با نمایشگر بدون حاشیه رسما معرفی شد

گوشی شارپ آکواس اس 2 با نمایشگر بدون حاشیه رسما معرفی شدگوشی شارپ آکواس اس 2 معرفی شد. این گوشی هوشمند، چند هفته ایست که سوژه ی اخبار و رسانه ها بوده و تقریبا به چیزی که انتظار داشتیم، شباهت دارد. نکته ی جالب اینجاست که شارپ آکواس اس 2 در کشور چین رونمایی شده؛ این اولین باری است که شارپ گوشی هوشمند خود را در این کشور معرفی می کند. اما با توجه به اینکه کمپانی فاکس کان، تملک این برند را در اختیار گرفته، می توان انتظار داشت که در آینده نیز شاهد راه اندازی های بیشتری در این کشور باشیم.

گوشی شارپ آکواس اس 2 با حاشیه های بسیار باریکی در لبه های سمت راست و چپ همراه است؛ همچنین لبه ی بالایی آن نیز تقریبا هیچ حاشیه ای ندارد. البته ی حاشیه ی پایینی دستگاه، باریک نبوده و در اندازه ی قابل قبولی دیده می شود. نمایشگر این موبایل از تکنولوژی FFD شارپ برخودار شده که منافذ کوچکی را روی صفحه نمایش ایجاد می کند که جایگاه قرار گرفتن دوربین سلفی و قسمت گوشی است. اسکنر اثر انگشت نیز در نمای جلویی دستگاه تعبیه شده که تنها 3.6 میلی متر قطر دارد. این باریک ترین اسکنر اثر انگشتی است که در جهان وجود دارد. گوشی شارپ آکواس اس 2 از فلز و شیشه ساخته شده و ترکیب زیبایی را به وجود آورده است. دکمه های فیزیکی این اسمارت فون در لبه ی سمت راست دستگاه قرار دارند و پنل پشتی آن نیز به تنظیمات دوربین دوگانه مزین شده است. فلاش LED کمی پایین تر از ماژول دوربین قابل مشاهده است.

لوگوی شارپ در هر دو پنل اصلی آکواس اس 2 دیده می شود.

مشخصات گوشی شارپ آکواس اس 2

گوشی شارپ آکواس اس 2 از نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2040 در 1080 LCD برخوردار است که گوریلا گلس 2.5D حفاظت از آن را به عهده دارد. این دستگاه در دو نسخه راه اندازی می شود؛ نسخه ی مقرون به صرفه تر با سیستم روی تراشه اسنپدراگون 630 و رم LPDDR4x 4 گیگابایتی همراه است. نسخه ی رده بالاتر نیز از تراشه اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی LPDDR4x برخوردار شده است. نسخه ی مقرون به صرفه از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد و یک حافظه 128 گیگابایتی نیز برای نسخه رده بالاتر در نظر گرفته شده است. هر دو مدل از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می کنند. از دیگر مشخصات گوشی شارپ آکواس اس 2 می توان به اندروید 7.1.1 نوقا، نصب دو سیمکارت و باتری 3020 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0 اشاره کرد. یک لنز 12 مگاپیکسلی (دیافراگم گسترده f/1.75 و اندازه پیکسل 1.4 میکرو متر) و لنز 8 مگاپیکسلی (دیافراگم گسترده f/2.0 و اندازه پیکسل 1.4 میکرو متر) ترکیب دوربین دوگانه را تشکیل می دهد. لنز 12 مگاپیکسلی از نوع RGB بوده و اسنپر 8 مگاپیکسلی برای ثبت کردن اطلاعات عمق تصویر به کار گرفته می شود. گوشی شارپ آکواس اس 2 در ابعاد 141.8 در 72.04 در 7.9 میلی متر ساخته شده و 140 گرم وزن دارد.

این اسمارت فون در تنوع رنگی مشکی، سفید، آبی و سبز عرضه می شود. نسخه ی رم 4 گیگابایتی این موبایل با قیمت 2499 یوان معادل 372 دلار و نسخه ی رم 6 گیگابایتی با قیمت 3499 یوان معادل 521 دلار به فروش می رسد. این دستگاه در حال حاضر در وب سایت JD.com در دسترس قرار دارد و فروش عمده ی آن از تاریخ 14 آگوست (23 مرداد) آغاز خواهد شد.

گوشی شارپ آکواس اس 2 از نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2040 در 1080 LCD برخوردار است که گوریلا گلس 2.5D حفاظت از آن را به عهده دارد. گوشی شارپ آکواس اس 2 در ابعاد 141.8 در 72.04 در 7.9 میلی متر ساخته شده و 140 گرم وزن دارد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر