;
coinex

اپل واچ 3 به عنوان نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل، در کنار آیفون 8 رونمایی می‌شود!

اپل واچ 3 در کنار آیفون 8 رونمایی می‌شود!همه می‌دانند که اپل می‌خواهد در ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) از یک آیفون جدید رونمایی کند اما این گوشی هوشمند تنها محصول کوپرتینو برای این رویداد نیست زیرا گفته شده که احتمالا اپل واچ 3 (Apple Watch 3) هم به عنوان جانشین ساعت هوشمند اپل واچ 2 در این رویداد در معرض عموم قرار می‌گیرد.

خبرگزاری CNBC گفته است که اپل می‌خواهد در ماه سپتامبر در کنار گوشی‌های آیفون 8 و دو مدل از گوشی آیفون 7 اس از ساعت اپل واچ 3 هم رونمایی کند. این منبع خبری گفته است که ساعت جدید سازنده آمریکایی به تنهایی می‌تواند تماس‌های کاربر را بدون نیاز به همگام سازی با یک گوشی آیفون دریافت کند. عدم نیاز به همگام سازی اپل واچ 3 با یک گوشی آیفون آن دسته از کاربرانی را هم که نمی‌خواهند گوشی آیفون بخرند و یا توانایی پرداخت قیمت بالای این محصول را ندارند، نیز برای خریدن این ساعت هوشمند تحریک می‌کند.

خبرگزاری CNBC همچنین گفته است که اپل واچ 3 با یک سیم کارت داخلی عرضه می‌شود تا بتواند قابلیت اتصال سلولار را هم پشتیبانی کند. طبق اطلاعات منتشر شده این محصول علاوه بر فراهم ساختن امکان دریافت و برقراری تماس، کاربران را قادر می‌سازد تا بدون همگام سازی ساعت با یک آیفون موسیقی هم پخش کنند.

چند هفته پیش هم  یکی از منابع خبری اعلام کرده بود که نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ با مودم‌های اینتل عرضه می‌شوند و تنها از طریق شرکت‌های واسط اصلی (مانند ورایزن، AT&T، اسپرینت و تی موبایل) در آمریکا فروخته می‌شوند. اپل واچ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند عرضه شده در بازار است؛ نسل جدید این محصول می‌تواند به واسطه قابلیت‌های جدید خود توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند.

هنوز مشخص نیست که آیا کوپرتینو باتری اپل واچ 3 را هم تقویت کرده است یا نه زیرا توانمند سازی این محصول به پشتیبانی قابلیت اتصال سلولی سرعت مصرف شدن شارژ باتری را افزایش می‌دهد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر