;
coinex

تاریخ رونمایی از هواوی میت 10 مشخص شد؛ رقابت در بازار موبایل به اوج خود خواهد رسید!

تاریخ رونمایی از هواوی میت 10 مشخص شد؛ رقابت در بازار موبایل به اوج خود خواهد رسید!
تاریخ رونمایی از هواوی میت 10 به لطف انتشار دعوتنامه‌های این کمپانی چینی برای برگزاری رویدادی در ماه اکتبر مشخص شد. با اینکه در این دعوتنامه هیچ نامی از گوشی هواوی میت 10 برده نشده است، اما تمامی شواهد گویای آن است که در آن روز این گوشی پرچمدار جدید سری میت هواوی خودنمایی خواهد کرد.

در متن این دعوتنامه آمده است که “ ملاقات با دستگاهی که برای آن انتظار می‌کشید”. این جمله خود گویای همه چیز است، شاید واقعا نیازی به آوردن اسم هواوی میت 10 در این دعوتنامه نبوده است. این جمله با زیبایی هر چه تمامتر به محصولی اشاره دارد که کاربران زیادی را در انتظار خود نگه داشته و اما با زیرکی هر چه تمام‌تر نیز تا حدودی این رویداد را برای طرفداران خود شگفت انگیز کرده است.

در پایین این جمله تبلیغاتی زیبا که بی‌گمان کار یک کپی رایتر حرفه‌ای است، تاریخ 16 اکتبر (24 مهر ماه) حک شده و در زیر آن شهر مونیخ آلمان نوشته شده است. در پایین‌ترین نقطه این دعوتنامه نیز لوگوی هواوی با همان رنگ‌بندی معروف خود دیده می‌شود.

تاریخ رونمایی از هواوی میت 10 با ارسال دعوتنامه‌های این کمپانی مشخص شد

اگر چه این دعوتنامه ظاهرا شکل و شمایلی رسمی داشته و منبع منتشر کننده آن ادعا می‌کند که از کانال‌های رسمی آن را دریافت کرده است، اما هیچ راهی برای تایید اینکه آیا این شرکت چینی چیزی در حدود دو ماه جلوتر از معرفی میت 10 هواوی آن را منتشر کرده، وجود ندارد.

به تازگی رندرهایی از گوشی هواوی میت 10 در فضای وب به اشتراک گذاشته شد. این رندرها گوشی هوشمند زیبایی را به نمایش گذاشتند که با یک نمایشگر بدون حاشیه جلوه گری می‌کرد. این نمایشگر تمام صفحه 6 اینچی توسط این کمپانی سازنده، صفحه نمایش EntireView نامیده شده است. انتظار می‌رود که این نمایشگر نسبت تصویر 18:9 ارائه داده و از رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل پشتیبانی کند.

یکی از مهمترین شایعاتی که درباره مشخصات هواوی میت 10 مطرح می‌شود، وجود پردازنده قدرتمند کرین 970 هایسیلیکون است. پردازنده‌ای که گفته می‌شود با فرآیند ساخت 10 نانومتری طراحی شده است. 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا برنامه‌های نرم افزاری ان را مدیریت می‌کند. بر بالای این سیستم عامل گوگل رابط کاربری ایموشن (EMUI) هواوی نقش خواهد بست.

کمپانی هواوی با همکاری غول صنعت اپتیک جهان، لایکا، دوربین دوگانه هواوی پی 9 را راه‌اندازی کرد و این مسیر همکاری گویا به هواوی میت 10 نیز رسیده است، اما با این حال هنوز پیکره بندی دوربین این گوشی پرچمدار مشخص نیست. پیش بینی‌می‌شود که که هواوی میت 10 با ویژگی سنجش سه بعدی و همچنین اسکنر عنبیه چشمی همراه باشد.

همچنین گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه نسخه سبکتری از این گوشی هوشمند نیز وجود دارد. هنوز جزئیات زیادی درباره این دستگاه که احتمالا هواوی میت 10 لایت باشد، منتشر نشده است. گفته می‌شود که قیمت هواوی میت 10 چیزی در حدود 1100 دلار خواهد بود و نسخه لایت آن با برچسب قیمتی 550 دلاری همراه می‌شود.

ریچارد یو (Richard Yu)، مدیر ارشد اجرایی هواوی ادعا می‌کند که این دستگاه به اندازه‌ای قدرتمند خواهد بود که بتواند با آیفون 8 اپل رقابت کند. او معتقد است که گوشی هواوی میت 10 هواوی با نمایشگری تمام صفحه، شارژ سریعتر، قابلیت عکاسی بهتر و طول عمر باتری بیشتری نسبت به آیفون جدید اپل در بازار قدرتنمایی خواهد کرد. اگر چه ادعای این مدیر ارشد هواوی کمی عجیب است، اما هواوی نیز کمپانی کوچکی نبوده و به سرعت توانسته تا خود را در بازار پررقابت گوشی‌های هوشمند بالا بکشد.

رقابت در این بازار در ماه‌های آینده به اوج خود خواهد رسید. باید منتظر خبرهای داغی از این صنعت پول‌ساز باشیم.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر