;
coinex

قابلیت فوکوس دوربین میزو ام 6 نوت پنج برابر سریعتر از دوربین آیفون 7 پلاس است!

قابلیت فوکوس دوربین میزو ام 6 نوت پنج برابر سریعتر از دوربین آیفون 7 پلاس است
دوربین میزو ام 6 نوت می‌تواند تا 5 برابر سریعتر از دوربین آیفون 7 پلاس فوکوس کند. این ویژگی می‌تواند جذابیت‌های دوربین این گوشی هوشمند را بیش از پیش نشان دهد.

سامسونگ گلکسی نوت 8 در تاریخ 23 آگوست، دقیقا در اولین روز از شهریور ماه معرفی خواهد شد، اما این تنها گوشی هوشمندی نخواهد بود که در این روز رخ نشان می‌دهد. کمپانی میزو نیز قصد دارد تا در همین تاریخ فبلت مقرون به صرفه خود را به طور رسمی معرفی کند.

مطمئنا رقابت بین یک گوشی پرچمدار آنهم از کمپانی بزرگی همچون سامسونگ با یک فبلت میان رده از شرکت نه چندان مطرح میزو، رقابت عادلانه‌ای نخواهد بود، اما جالب است که گوشی جدید میزو به نظر چندان هم دست و پا بسته نخواهد بود. دوربین میزو ام 6 نوت قابلیتی دارد که حتی دوربین بزرگترین کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند نیز در برابر آن ناتوان خواهند ماند.

بر اساس خبری که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده، سرعت فوکوس دوربین میزو ام 6 نوت می‌تواند به راحتی با دوربین گوشی قدرتمندی مانند آیفون 7 پلاس اپل نیز رقابت کند. در واقع با درز یک خبر جذاب و البته کمی عجیب در حوزه وب، مشخص شد که سرعت فوکوس دوربین میزو ام 6 نوت چیزی در حدود 5 برابر سرعت فوکوس دوربین آیفون 7 پلاس خواهد بود و مسلما چنین خبری می‌تواند جذابیت‌های این فبلت میان رده و کم قیمت را دوچندان کند.

در پنل پشتی فبلت میزو M6 Note یک دوربین دوگانه قرار گرفته است. بر اساس تصاویری که از قبل منتشر شده بود، این دوربین دوگانه با چیدمان عمودی سنسورها و چهار فلش LED  در زیر خط آنتن بالایی، خودنمایی خواهد کرد.

دوربین میزو ام 6 نوت تنها ویژگی مهم این دستگاه نخواهد بود

میزو ام 6 نوت

گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی ال سی دی با کیفیت فول اچ دی بوده و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی محرک انرژی آن خواهد بود. این شرکت چینی تغییرات عمده‌ای را بر روی سری M خود اعمال کرده است. این تغییرات نه تنها در دوربین این سری از گوشی‌های میزو دیده می‌شود، بلکه پردازنده آن نیز بی نصیب نمانده است. شایعات حاکی از آن است که میزو ام 6 نوت با پردازنده هلیو پی 25 قدرتنمایی خواهد کرد، پردازنده‌ای که می‌تواند با محصولات کوالکام برابری کند.

موبایل میزو ام 6 نوت که مستقیما جانشین گوشی میزو ام 5 نوت شده است، در دو نسخه مختلف از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل سطح بالاتر آن به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

پیش بینی می‌شود که این فبلت میان رده در چین با قیمتی در حدود 240 دلار به بازار عرضه شود. مشخصات عنوان شده برای این دستگاه و البته قیمت بسیار مناسب آن، می‌تواند نقطه قوتی برای این برند چینی باشد. شاید میزو نیز به زودی بتواند بازیگران بزرگ این حوزه را به چالش بکشد، شاید!

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر