;
coinex

گوشی هوشمند اسنشال فون تا یک هفته آینده عرضه می شود

گوشی هوشمند اسنشال فون تا یک هفته آینده عرضه می شوداسنشال در چهارشنبه گذشته ایمیل هایی را به مشتریان ارسال کرده و از عرضه گوشی هوشمند اسنشال فون تا یک هفته آینده خبر داده است. این خبر را چندین نفر از مشتریان که این محصول را پیش خرید کرده بودند، منتشر کردند. شرکت The Palo Alto هنوز هم تاریخ دقیقی را برای عرضه مشخص نکرده؛ اما وعده داد که در روزهای آینده، جزئیات بیشتری را در این باره منتشر می کند. لازم به ذکر است که در اولین مرحله توزیع، تنها کسانی که گوشی هوشمند اسنشال فون را پیش خرید کرده اند، به این محصول دسترسی خواهند داشت؛ همچنین دوربین 360 اسنشال نیز با این محصول به فروش نمی رسد و در زمان دیگری عرضه خواهد شد. هرچند که به نظر نمی رسد این دوربین با فاصله زمانی زیادی از عرضه موبایل، به فروش برسد.

این کمپانی توسط اندی رابین، خالق اندروید بنیانگذاری شده و تنها یکی از اپراتورهای آمریکایی یعنی اسپرینت از گوشی هوشمند اسنشال فون پشتیبانی می کند. این محصول با برچسب قیمتی 699 دلار به فروش می رسد و علاقه مندان هنوز هم می توانند پیش خرید خود را ثبت کنند. این موبایل همچنین به صورت اقساط 24 ماهه و با پرداخت مبلغ 29.13 دلار در هر ماه قابل خریداری است. شرکت های آمارون و بست بای نیز در روزهای آینده فروش گوشی هوشمند اسنشال فون را آغاز خواهند کرد.

گوشی هوشمند اسنشال فون یک دستگاه رده بالا است که با هدف رفع اشکال بسیاری از مشکلات گوشی های اندرویدی مثل یکپارچگی نرم افزار طراحی شده است؛ علاوه بر این، اندی رابین وعده داده که آپدیت های سیستم عامل به سرعت در دسترس کاربران این موبایل قرار می گیرد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و نمایشگر 5.71 اینچی کواد اچ دی برخوردار است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر