;
coinex

قیمت احتمالی گلکسی نوت 8 فاش شد؛ عرضه سه نسخه احتمالی

قیمت احتمالی گلکسی نوت 8 فاش شد؛ عرضه سه نسخه احتمالی

گلکسی نوت 8 در سه مدل عرضه می‌شود که از نظر سخت‌افزاری تفاوت اندکی با یکدیگر دارند. با تکراتو همراه شوید.

فاصله زیادی با رونمایی از گلکسی نوت 8 نداریم. سامسونگ اعلام کرده است که می‌خواهد از جدیدترین فبلت پرچم‌دارش در ۱ شهریور رونمایی کند. با این حال، گزارشی منتشر شده که در آن قیمت احتمالی نوت 8 ذکر شده است.

طبق اطلاعاتی که از چین منتشر شده به نظر می‌رسد که گلکسی نوت 8 در سه مدل عرضه می‌شود که هر سه مدل مجهز به حافظه رم ۶ گیگابایتی هستند؛ اما از نظر حافظه داخلی با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

ارزان‌ترین مدل گلکسی نوت 8 که از ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد با قیمت ۶۲۸۸ یوآن معادل ۹۴۱ دلار در چین عرضه خواهد شد. مدل دوم از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و با قیمت ۷۰۸۸ یوآن معادل ۱۰۶۱ دلار روانه بازار خواهد شد. مدل سوم نیز از ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است و با برچسب قیمت ۷۹۸۸ یوآن معادل ۱۱۹۶ دلار در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

همانطور که مشاهده می‌کنید گلکسی نوت 8 قیمت بسیار بالایی حداقل در کشور چین دارد و اگر این قیمت به‌صورت جهانی نیز تایید شود با یک محصول بسیار گران‌قیمت همراه خواهیم بود. البته در گذشته نیز ثابت شده است که محصولات پرچم‌دار سامسونگ در چین با قیمتی بیشتر از بازارهای دیگر دنیا عرضه می‌شوند و این احتمالا به دلیل سیاست‌های دولت چین است تا شهروندان به سراغ خرید محصولات ساخت چین بروند.

مشخص نیست که آیا هر سه مدل برای بازارهای مختلف دنیا در نظر گرفته شده‌اند یا خیر. همچنین باید این موضوع را در نظر گرفت که امکان دارد این خبر صحت نداشته باشد و پرچم‌دار کمپانی کره‌ای با قیمت معقول‌تری روانه بازار شود.

گلکسی نوت 8 همراه با بدنه‌ای از ترکیب شیشه و فلز روانه بازار خواهد شد. طبق گزارش‌ها این فبلت شباهت ظاهری بسیاری به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارد. در نوت 8 از نمایشگر ۶.۳ اینچی استفاده شده که مجهز به پنل آمولد و رزولوشن +QHD است.

در این تلفن هوشمند از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده است. انتظار می‌رود که فبلت جدید سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ باشد. هر دو توسط سامسونگ ساخته می‌شوند. با این تفاوت که اسنپدراگون ۸۳۵ متعلق به کمپانی آمریکایی کوالکام است و سامسونگ وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد.

طبق قراردادی که این دو کمپانی با هم بسته‌اند پرچم‌داران سامسونگ در بازار چین و آمریکا از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده خواهند کرد. البته کمپانی کره‌ای می‌تواند برای بازارهای دیگر دنیا از تراشه‌ی اکسینوس ساخت خود استفاده کند.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی نوت 8 می‌توان به بهره بردن از سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 و گواهی IP68 اشاره کرد.

منبع: Androidheadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر