;
coinex

گلکسی نوت 8 با رابط کاربری Samsung Experience 8.5 عرضه خواهد شد

رابط کاربری جدید سامسونگ

روز چهارشنبه برخی منابع خبری گزارش دادند که گلکسی نوت 8 همراه با آخرین و جدیدترین نسخه از رابط کاربری مخصوص سامسونگ به نام Samsung Experience 8.5 رونمایی خواهد شد. همچنین گفته شده که این رابط جدید در مقایسه با Samsung Experience 8.1 که هم اکنون در محصولات خانواده گلکسی اس 8 مورد استفاده قرار گرفته، تغییرات و بهبودهای متعددی به همراه خواهد داشت.

گزارش‌های منتشر شده مدعی شدند که رابط کاربری جدید سامسونگ از لحاظ عملکردی پایدارتر و سازگارتر شده و به هیچ وجه شاهد افت فریم در پوسته‌ی اندرویدی این محصول نخواهید بود و در نتیجه تجربه کاربری نهایی گلکسی نوت 8 بهبود یافته است. علاوه بر این الگوریتم‌های شناسایی تشخیص عنبیه و چهره در Samsung Experience 8.5 اصلاح شده و حالا کاربران امنیت، سرعت و کارایی بیشتری را در رابطه با این سنسور تجربه خواهند کرد.

ظاهرا گلکسی نوت 8 به صورت پیش فرض با Samsung Experience 8.5 عرضه می‌شود و این رابط کاربری به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر اندروید نوقا 7.1 ایفای نقش خواهد کرد. اکنون سامسونگ مدتی است در تلاش است این نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید را توسعه و برای محصولات خود عرضه کند. نسخه‌ی آزمایشی این سیستم‌عامل نیز هم اکنون منتشر شده و کاربران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می‌توانند امیدوار باشند که در آینده‌ی نه‌چندان دور به‌روزرسانی مربوط به این نسخه را دریافت کنند.

هرچند که متاسفانه مشخص نیست این سیستم‌عامل جدید در چه بازه‌ی زمانی به دست کاربران پرچم‌داران فعلی سامسونگ خواهد رسید؛ اما در مجموع ارائه‌ی این آپدیت اندروید به همراه نسخه جدید رابط کاربری‌ سامسونگ محتمل‌ترین حالت به نظر می‌رسد.

این غول تکنولوژی کره‌ای در روز چهارشنبه 23 آگوست معادل 1 شهریور گلکسی نوت 8 را رونمایی خواهد کرد اما به احتمال فراوان این دستگاه در ماه سپتامبر روانه‌ی بازار خواهد شد و گفته شده که این محصول اولین گوشی هوشمند سامسونگ با بهره‌مندی از دوربین دوگانه خواهد بود.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر