;
coinex

تلویزیون 60 اینچی اولد اپل در تصویر جدیدی خودنمایی کرد

تلویزیون 60 اینچی اولد اپل در تصویر جدیدی خودنمایی کردتلویزیون 60 اینچی اولد اپل یکی دیگر از محصولاتی است که این غول آمریکایی در دست اجرا دارد. از زمانیکه والتر ایساکسون، بیوگرافیکی بنیانگذار فقید اپل یعنی استیو جابز را نوشت، یکی از بخش های آن همیشه مورد توجه افراد واقع می شد. استیو جابز در این بخش گفته بود که من: “رمز طراحی یک تلویزیون را شکسته ام.” احتمالا او معتقد بود که تلویزین های حال حاضر، به پیشرفت های بیشتری نیاز دارند.

همین مساله، اخبار و شایعاتی را بر سر زبان ها انداخت که مدعی بودند کمپانی اپل نیز به دنبال ساخت دستگاه تلویزیون است. این شایعه سالها خاموش ماند تا اینکه تصویری از تلویزیون 60 اینچی اولد اپل به بیرون درز کرد. البته این احتمال وجود دارد که تنها نمونه های اولیه ای از آن به بیرون درز کرده باشد.

این شایعه سالها خاموش ماند تا اینکه تصویری از تلویزیون 60 اینچی اولد اپل به بیرون درز کرد. البته این احتمال وجود دارد که تنها نمونه های اولیه ای از آن به بیرون درز کرده باشد.

در حال حاضر که صحت و سقم این تصویر در هاله ای از ابهام قرار دارد، خبرگزاری 9to5mac خاطر نشان می کند که اینگونه از عکس های بی کیفیت، چندان قابل استناد نیستند. کمپانی اپل نیز همانند سایر کمپانی ها در بخش تحقیق و توسعه خود به بررسی اینگونه از دستگاه ها می پردازد و این احتمالا وجود دارد که روزی بتواند نمونه های اولیه ای از طراحی های خود را به تولید انبوه برساند.

خبرگزاری 9to5Mac همچنین خاطر نشان کرده است که دنیای تجارت تلویزیون ها بسیار پر رقابت است؛ این بدان معناست که اپل به عنوان شرکتی که به سودآوری های هنگفت تمایل دارد، ترجیحا وارد رقابتی نمی شود که برایش دردسرساز شود. هرچند که باز هم می توان به ورود اپل به دنیای تلویزیون ها امیدوار بود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر