;
coinex

مشکل کمبود پنل اولد منعطف طی سال‌های آتی ادامه خواهد داشت

پنل اولد منعطفطبق گفته‌ی تحلیلگران، تقاضا برای پنل اولد منعطف به‌قدری است که امکان دارد آیفون 8 در زمان عرضه به تعداد محدودی عرضه شود. با تکراتو همراه شوید.

در حال حاضر کمپانی‌های بسیاری هستند که مانند اپل می‌خواهند در محصولات آینده‌ی خود از پنل اولد منعطف استفاده کنند. همین امر نیز باعث شده است که میزان تقاضا برای تولید پنل اولد منعطف از ظرفیت تولید بیشتر شود و با مشکل کمبود این پنل‌ها مواجه شویم.

کمپانی که به عرضه‌ی پنل اولد منعطف نیاز شدیدی دارد اپل است؛ زیرا می‌خواهد در پرچم‌دار آینده‌اش از این پنل استفاده کند. در بسیاری از گزارش‌ها نیز به این موضوع اشاره شده است که اپل نخواهد توانست نیازش را برآورده ساخته و آیفون 8 در تعداد محدودی عرضه خواهد شد که مجهز به پنل اولد قابل انعطاف است.

این در حالی است که تا زمان معرفی و عرضه‌ی آیفون 8 زمانی باقی نمانده است و انتظار می‌رود که آیفون جدید در اواسط سپتامبر روانه‌ی بازار شود.

با این حال، در گزارش‌های جدیدی که منتشر شده مشکل کمبود پنل‌های اولد قابل انعطاف فراتر از چیزی معرفی شده که می‌دانیم. درواقع کمبود این پنل‌ها به امسال ختم نمی‌شود و طی سال‌های آینده نیز کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند با کمبود این پنل دست و پنجه نرم خواهند کرد.

در حال حاضر سامسونگ بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی پنل‌های اولد پلاستیکی یا پولد است که نه‌تنها برای پرچم‌داران خود بلکه برای کمپانی‌های دیگر نیز پنل اولد منعطف می‌سازد. پس از ورود اپل، کمپانی‌های دیگر نیز به سمت ساخت محصولاتی مجهز به نمایشگر اولد رفته‌اند و همین امر نیز باعث شده تا تقاضا برای تولید این پنل افزایش یابد.

سازندگان چینی طبق گزارش‌هایی می‌خواهند نزدیک به ۲۰۰ میلیارد یوآن معادل ۳۰ میلیارد دلار برای ساخت پنل‌های اولد هزینه کنند. با وجود تلاش این کمپانی‌ها برای بالاتر بردن میزان تولید پنل‌های اولد قابل انعطاف، تحلیلگران مدعی شده‌اند که حداقل به ۵ سال زمان نیاز است تا نیازهای موجود برطرف شود. در این بین نگاه‌ها به سمت کمپانی ال‌جی است تا بتواند به کمپانی اپل در رفع نیازهای موجود کمک کند.

از دیگر موضوعاتی که تحلیلگران به آن اشاره کرده‌اند این است که ۱۱ درصد از گوشی‌های هوشمندی که امسال روانه بازار می‌شوند مجهز به نمایشگری بدون حاشیه خواهند بود. این آمار در سال ۲۰۲۰ به ۸۰ درصد خواهد رسید که بسیار جالب به نظر می‌رسد.

تحلیلگران معتقدند که در آینده کمپانی‌های سازنده به دنبال ادغام حسگر اسکنر اثرانگشت با صفحه نمایشگر خواهند بود که نهایت از سال آینده شاهد محصولات مجهز به این قابلیت خواهیم بود.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر