;
coinex

رنگبندی طلایی و مشکی گلکسی نوت 8 تایید شد

گلکسی نوت 8

اطلاعات بسیاری در مورد گلکسی نوت 8 منتشر شده است که یکی از آنها تایید رنگ‌بندی فبلت جدید سامسونگ محسوب می‌شود. با تکراتو همراه شوید.

اخیرا یکی از اپراتورهای کشور رومانی لیستی را در وب سایت خود قرار داده است که در آن جزئیاتی از گلکسی نوت 8 وجود دارد. طبق اطلاعات آمده در این لیست، این اپراتور گلکسی نوت 8 را در رنگ‌بندی‌های طلایی و مشکی به فروش خواهد رساند.

با این حساب می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فبلت جدید سامسونگ حداقل در دو رنگ طلایی و مشکی روانه بازار شود. انتظار می‌رود که جدیدترین محصول سامسونگ طی هفته‌ی آینده رونمایی شود. با این حال، اطلاعات زیادی از این محصول در فضای مجازی قرار گرفته است و تقریبا با جزئیات بسیاری از آن آشنا شده‌ایم.

اپراتور اورنج در لیست خود به قیمت گلکسی نوت 8 اشاره‌ای نکرده است؛ اما در بعضی از گزارش‌ها به این موضوع اشاره شده که فبلت نسل بعدی سامسونگ با قیمتی معادل ۱۱۰۰ دلار روانه بازار اروپا خواهد شد.

انتظار می‌رود که گلکسی نوت 8 مجهز به تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ روانه بازار اروپا شود؛ تراشه‌ای که در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز استفاده شده بود. علاوه بر آن، محصول جدید سامسونگ مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود و از مدل پایه‌ی این تلفن هوشمند نیز مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

از دیگر امکانات نوت 8 می‌توان به نمایشگر ۶.۳ اینچی اشاره کرد که از رزولوشن QHD و پنل آمولد بهره می‌برد. درست مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، نوت 8 نیز از نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ بهره خواهد برد.

در پشت این تلفن هوشمند از ترکیب دوربین دوگانه استفاده شده است که از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. البته در بعضی از گزارش‌ها به ۱۳ مگاپیکسلی بودن سنسورها اشاره می‌شود. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی گلکسی نوت 8 کار گذاشته شده است.

انتظار می‌رود که مدل عرضه شده از این فبلت برای بازارهای چین و آمریکا از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کند. از دیگر امکانات نوت 8 می‌شود به باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که غیرقابل جداسازی است. قلم استایلوس نیز دچار تغییراتی شده است که به بهبود عملکرد آن کمک می‌کند.

نوت 8 دارای گواهی IP68 خواهد بود که باعث می‌شود این تلفن هوشمند در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک در امان باشد. علاوه بر این امکانات، طراحی گلکسی نوت 8 به این محصول اجازه می‌دهد که حاشیه‌ای در لبه‌ها وجود نداشته باشد. دکمه فیزیکی خانه نیز حذف شده و به‌صورت مجازی خواهد بود. البته یک دکمه سخت‌افزاری برای دستیار هوشمند بیکسبی در نظر گرفته شده است تا کاربران دسترسی راحت و سریع به بیکسبی داشته باشند.

سامسونگ از فبلت جدیدش در ۱ شهریور رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم در اواسط شهریور ماه شاهد عرضه‌ی گلکسی نوت 8 در کره جنوبی باشیم. البته در مورد عرضه جهانی اطلاعاتی منتشر نشده است. در بعضی شایعات به نسخه‌ای از نوت 8 اشاره شده است که دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است؛ اما مشخص نیست که چقدر اختلاف قیمت با نسخه‌ی پایه داشته و برای کدام بازارها در نظر گرفته شده است.

منبع: AndroidHeadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر