;
coinex

گوشی هوشمند جیونی M2018 تاییدیه سازمان تنا را دریافت کرد

گوشی هوشمند جیونی M2018 تاییدیه سازمان تنا را دریافت کرد

اخیراً گوشی هوشمند جیونی M2018 که از محصولات لوکس و گران قیمت محسوب می‌شود توانسته تاییدیه سازمان تنا را دریافت کند. با تکراتو همراه شوید.

جیونی (Gionee) یکی دیگر از کمپانی‌های چینی است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعال می‌کند. حال محصول جدیدی از این کمپانی به نام گوشی هوشمند جیونی M2018 توانسته تاییدیه تنا را دریافت کند. متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این محصول در سایت منبع قرار نگرفته است؛ اما می‌دانیم که این تلفن هوشمند از طراحی زیبا و لوکسی برخوردار است.

سال گذشته گوشی هوشمند جیونی M2017 روانه بازار شد. مدل جدید نیز از همان زبان طراحی برخوردار است و اگر تصاویر منتشر شده از این دو تلفن هوشمند را مشاهده کنید به سختی قادر به تشخیص آنها خواهید بود. تنها تفاوت در حفره‌های موجود برای بلندگوی مکالمه است که در گوشی هوشمند Gionee M2018 کمی تغییر پیدا کرده‌اند.

گوشی هوشمند جیونی M2018 از طراحی فلزی برخوردار است. البته از چرم نیز در پنل پشتی استفاده شده تا به زیبایی این تلفن هوشمند افزوده شود. یک حسگر اسکنر اثرانگشت نیز روی دکمه خانه وجود دارد تا از آن برای قفل‌گشایی محصول جدید جیونی استفاده کنید.

در سمت راست این تلفن هوشمند می‌توان راکر ولوم صدا و دکمه پاور را مشاهده کرد. از ویژگی‌های گوشی هوشمند جیونی M2018 می‌شود به استفاده از ترکیب دوربین دوگانه اشاره کرد. تقریبا می‌توان از نظر مشخصات ظاهری این محصول را مانند نسل قبل آن خواند؛ اما تفاوت اصلی باید در مشخصات سخت‌افزاری باشد.

متاسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید کمپانی چینی در اختیار نداریم؛ اما در مورد نسل قبل این تلفن هوشمند می‌دانیم که از نمایشگر ۵.۷ اینچی، پنل آمولد و رزولوشن QHD بهره می‌برد. در زیر قاب این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۶۵۳ استفاده شده و ۶ گیگابایت حافظه رم آن همراهی می‌کرد.

نسل قبلی گوشی هوشمند جیونی M2018 نیز از ترکیب دوربین دوگانه بهره می‌برد که شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی می‌شد. این تلفن هوشمند از اندروید مارشمالو و باتری با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار بود که روی آن رابط کاربری آمیگو سوار شده بود.

گوشی Gionee M2017 در دو مدل عرضه شد که مدل اول به قیمتی معادل ۱۰۴۸ دلار و مدل دوم نیز با برچسب قیمتی معادل ۲۵۴۶ دلار روانه بازار شد. انتظار می‌رود که نسل جدید این تلفن هوشمند نیز از قیمت بسیار بالایی برخوردار باشد.

منبع: Androidheadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر