;
coinex

شرکت های تکنولوژی محور محبوب ترین برندها هستند؛ فیس بوک در رتبه اول قرار دارد

شرکت های تکنولوژی محور محبوب ترین برندها هستند؛ فیس بوک در رتبه اول قرار داردشرکت NetBase اخیرا گزارشی را پیرامون محبوب ترین برندهای جهان منتشر کرده است؛ شرکت های تکنولوژی محور و در صدر آنها، فیس بوک، محبوب ترین برندها هستند. برندهای تکنولوژی در میان 10 شرکت محبوب جهان (Most Loved Global Brands) قرار دارند؛ شرکت های فیس بوک، آمازون، eBay، اپل و اسنپ چت به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص داده اند. رتبه های پنجم تا دهم نیز به شرکت های دیزنی، پوکمون گو، Etsy، نتفلیکس و سونی اختصاص دارد. پوکمون گو به کمپانی نینتندو اختصاص دارد، با اینحال شرکت نامبرده رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است. رئیس بازاریابی شرکت NetBase، پیج رایدگ خاطر نشان کرده است که شرکت های تکنولوژی محور و مجموع شرکت های جدید و قدیمی، جزء 100 شرکت محبوب جهان هستند.

این گزارش در حقیقت اطلاعات بازه زمانی ماه می 2016 تا جولای 2017 را نشان می دهد و در آن مواردی همچون خدمات مالی، ارتباطات مخابراتی، کالاهای مصرفی، صنعت خودرو، تکنولوژی و غیره در نظر گرفته شده است. در بخش “َشرکت هایی که بزرگ ترین تغییرات را داشته اند”، محبوبیت شرکت Target به میزان 473 درصد افزایش یافته که در نهایت جایگاه هیجدهم را برای این کمپانی به ارمغان آورده است. تی موبایل در رتبه 56 نیز با افزایش محبوبیت 164 درصدی همراه بود. در این میان، شرکت هایی که در دسته “Rookies of the Year” (تازه کارهای سال) قرار دارند، از جمله اسنپ (5)، اوبر (11) لیفت (27) و هولو (63) هستند. در دسته بندی ارتباطات مخابراتی، شرکت تی موبایل با مقام 56، بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده است و شرکت AT&T با مقام 69، دومین شرکت محبوب در بخش ارتباطات مخابراتی به شمار می رود. بست بای با رتبه شانزدهم، محبوبترین شرکت فروشنده انتخاب شده و Target نیز با رتبه هیجدهم، پس از آن قرار دارد. کمپانی فورد که در رتبه 19 قرار دارد، به عنوان محبوبترین برند خودروسازی انتخاب شده و تسلا با رتبه بیست و هشتم به عنوان دومین شرکت خودروسازی محبوب برگزیده شده است.

گزارش اخیر NetBase با استفاده از تحلیل های اجتماعی و از طریق شبکه های اجتماعی مثل توییتر، اینستاگرام، تامبلر، فیس بوک و بسیاری از منابع دیگر جمع آوری شده اند. چهار فاکتور برای جمع بندی نظرسنجی نت بیس استفاده شدند که مواردی همچون تراکم علاقه مندی ها از صفر تا صد، حجم دستاوردها، خدمات به مشتریان، محصولات و بازاریابی از صد تا صد در میان آنها قرار دارد. لازم به ذکر است که حجم زیادی از این اطلاعات از کشورهای آمریکا، آلمان و ژاپن جمع آوری شده اند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر