;
coinex

بازی موبایل تکن بزودی عرضه می شود

بازی موبایل تیکن بزودی عرضه می شود

بازی تکن (Tekken) که ما ایرانی‌ها بیشتر به عنوان تیکن از آن یاد می‌کنیم، به زودی برای موبایل عرضه خواهد شد. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) اعلام کرد که یکی از موفق‌ترین و شناخته شده‌ترین بازی‌های ویدیویی‌اش به زودی برای اندروید و آی او اس عرضه خواهد شد. پیش انتشار این بازی برای هر دو پلتفرم، در کانادا خواهد بود و کشورهای دیگر نیز می‌توانند برای اطلاع از انتشار عمومی در سراسر جهان در وب‌سایت آن ثبت‌نام کنند.

در طی ماه‌های آینده، این بازی برای بازیکنان جهان بیشتر در دسترس خواهد بود، اما جایزه‌های درون بازی برای بازیکنانی که اکنون پیش ثبت نام کنند، در نظر گرفته شده است. این جوایز از سکه تا کاراکترها را شامل می‌شود و ثبت نام بیشتر از سوی کاربران، جوایز بیشتر و بهتری را نیز به همراه خواهد داشت. شرکت باندای نامکو همچنین به یک کاراکتر انحصاری با نام Revenant اشاره داشت که هرگز در بازی‌های قبلی تکن وجود نداشت.

بازی موبایل تکن دارای بیش از 100 کاراکتر قابل انتخاب است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را ارتقا دهند، ویژگی‌های جدید را باز کنند و سبک خودشان را بسازند و سفارشی سازی کنند. مشابه اسپن-آف‌هایی مانند Mortal Kombat X، بازیکنان می‌توانند با جمع آوری و ایجاد یک تیم متشکل از سه مبارز، از آن در حالت داستانی بازی یا مسابقات آنلاین استفاده کنند.

با توجه به پیچیدگی بازی‌های تکن، تبدیلات درون بازی تحت Waza Cardها صورت می‌گیرد که شامل حرکات و حملات اختصاصی است که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها در مسابقات استفاده کنند. این کارت‌ها به عنوان پاداش در به پایان رساندن داستان و مراحل یا انجام کارهای دیگر قابل دریافت است و همچنین از طریق خرید درون برنامه‌ای قابل خرید است.

برای گروه‌های رقابتی، گزینه‌ای برای انجام دوباره مسابقه، رویدادهای زنده با جایزه بیشتر و گزینه‌ای برای کمک رسانی در برابر فردی دیگر وجود خواهد داشت.

به دنبال محبوبیت جدیدترین بازی این سری یعنی Tekken 7، باندای نامکو عملی هوشمندانه با ارائه نسخه بهبود یافته بازی برای موبایل انجام داده است. حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی موبایل تکن اندروید 4.4 (کیت کت) و رم بیش از یک گیگابایت است.

 

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر