;
coinex

Mi Mix 2 در لیست پایگاه اطلاعات سیستم حمل و نقل ریلی پکن سابوی قرار گرفت!

Mi Mix 2 در لیست پایگاه اطلاعات سیستم حمل و نقل ریلی پکن سابوی قرار گرفت!Mi Mix 2 یک گوشی پیشرفته از طرف شرکت شیائومی هست که چند روز پیش، منابع خبری اطلاعاتی را در مورد آن منتشر کردند. این گوشی هوشمند لقب کایرون (Chiron) را بر روی خود دارد که دوباره اخیرا در سایت‌های خبری طنین انداز شده است و از این امر حکایت می‌کند که سازنده چینی به زودی می‌خواهد گوشی پرچمدار جدیدش را وارد بازار کند. نام کایرون به تازگی در سایت پایگاه اطلاعاتی پکن سابوی (Beijing Subway)، یک شبکه ریلی حمل و نقل سریع که در مناطق داخلی و خارجی شهرداری شهر پکن فعالیت می‌کند، قرار گرفته است. پکن سابوی شلوغ‌ترین سیستم متروی زیرزمینی جهان است؛ این سیستم حمل و نقل عمومی با میانگین 9.998 میلیون مسافر در روز تعداد 3.66 میلیارد جابجایی را در سال 2016 میلادی انجام داد؛ جالب است بدانید که حداکثر تعداد مسافرانی که توسط این سیستم در یک روز جابجا شدند به 12.69 میلیون نفر رسید. پکن سابوی 19 خط مترو، 345 ایستگاه و 574 کیلومتر مسیر حرکتی دارد و بعد از سیستم حمل و نقل شانگهای مترو (Shanghai Metro) بزرگ‌ترین سیستم حمل و نقل متروی عمومی جهان محسوب می‌شود.

Mi mix 2

خطوط متروی پکن سابوی توسط دو شرکت بزرگ مدیریت می‌شوند؛ یک شرکت دولتی به نام سازمان حمل و نقل ریلی عمومی پکن و یک سازمان خصوصی به نام شرکت ام تی آر پکن. جزییات جدیدی که در مورد گوشی Mi Mix 2 منتشر شده توسط شرکت ام تی آر پکن ارائه گردیده است؛ این شرکت در محدوده کاری خود کاربران گوشی‌های همراه را قادر می‌سازد تا بدون استفاده از کارت اعتباری به کمک سرویس NFC پرداخت‌های خود را انجام دهند. ام تی آر پکن علاوه بر نام گوشی Mi Mix 2 شیائومی، نام چند محصول دیگر از این سازنده چینی را هم از قبیل Mi Mix، Mi Note 2، Mi 5S و Mi 5 در لیست اطلاعات پایگاه داده‌های خود قرار داده است. همه می‌دانند که گوشی پرچمدار کایرون یا همان Mi Mix 2 سرویس NFC را پشتیبانی می‌کند به همین دلیل می‌توان این گونه استنباط کرد که قرار گرفتن اسم این محصول در لیست اطلاعاتی شرکت ام تی آر پکن در واقع بیانگر این امر است که سازنده چینی به زودی این گوشی هوشمند را وارد بازار می‌کند. هنوز نمی‌توان گفت که چگونه نام گوشی پرچمدار جدید شیائومی وارد لیست اطلاعات پایگاه داده‌های پکن سابوی شده است اما حقیقتی که با اطمینان می‌توان به آن اشاره کرد این است که یک کاربر در حوزه خطوط حمل و نقل این شرکت از گوشی Mi Mix 2 و سرویس NFC برای انجام پرداخت بدون کارت خود استفاده کرده و این امر باعث شده است که نام این محصول در پایگاه داده‌های شرکت ام تی آر پکن قرار بگیرد؛ البته در مورد عرضه قریب الوقوع گوشی Mi Mix 2 باید به این نکته هم اشاره کرد که به تازگی عکس این محصول به همراه نسبت تصویر این گوشی هوشمند توسط مدیرعامل شیائومی، لی جون (Lei Jun) در اختیار منابع خبری گذاشته شده است.

Mi mix 2

طبق شایعات منتشر شده گوشی Mi Mix 2 در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) در معرض عموم قرار می‌گیرد؛ مشخصات این گوشی پرچمدار اخیرا در یک تصویر که کد منبع این محصول را نیز منتشر کرده، ارائه شده است. در این عکس ذکر شده بود که گوشی هوشمند Mi Mix 2 به یک صفحه نمایش 6 اینچی JDI، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX386  سونی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز به سنسور OV5675 امنی ویژن، باتری 3,400mAh، سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا، رابط کاربری MIUI 9، رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی مجهز است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر