;
coinex

مشخصات گلکسی نوت 8 با حافظه 256 گیگابایتی در فضای آنلاین منتشر شد

مشخصات گلکسی نوت 8 با حافظه 256 گیگابایتی در فضای آنلاین منتشر شداخیرا شاهد هستیم که تعداد اخبار لو رفته پیرامون مشخصات گلکسی نوت 8 بیشتر شده اند. تصویر جدید لو رفته که گویی یک پوستر از مشخصات دستگاه است، گوشی گلکسی نوت 8 را همراه با قلم استایلوس اس پن نشان می دهد. مشخصات گلکسی نوت 8 در این برگه، نسخه ای با حافظه داخلی 256 گیگابایتی را نشان داده اند. نوشته هایی به زبان کره ای نیز دیده می شود که هنوز ترجمه آن فاش نشده، اما به نظر می رسد که شعار سامسونگ درباره مشخصات گلکسی نوت 8 باشد. هیچ اطلاعات جزئی درباره مشخصات این موبایل در این برگه دیده نمی شود.

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ بارها در قالب تصویر، ویدیو و رندر فاش شده و کمپانی تولید کننده آن قصد دارد روز چهارشنبه آینده، از این پرچمدار رونمایی کند. سامسونگ همچنین یک کنفرانس خبری را در نیویورک برگزار کرده تا فبلت جدید خود را به نمایش بگذارد. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 به پرچمداران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس شباهت دارد؛ این دستگاه با فلز و شیشه ساخته شده و نمایشگر آن در لبه ها کمی خمیده است. این اسمارت فون همچنین در دو مدل با پردازنده های مختلف عرضه می شود؛ یکی از مدل ها به تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 هشت هسته ای 64 بیت مجهز شده و دیگری از تراشه اگزینوس 8895 بهره می برد. نسخه مجهز به اسنپدراگون در بازار آمریکا و چند بازار دیگر به فروش می رسد؛ این در حالیست که سایر بازارهای جهان از جمله کره و اروپا، میزبان نسخه اگزینوس آن خواهند بود.

از مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ می توان به نمایشگر 6.3 اینچی کواد اچ دی پلاس سوپر آمولد بینهایت و رم 6 گیگابایتی اشاره کرد. این موبایل در سه مدل حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این موبایل از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شده و اسکنر اثرانگشت نیز در کنار لنزهای دوربین قرار دارد. اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی موبایل اجرا می شود. مشخصه بارز گوشی های سری نوت، قلم استایلوس اس پن است که در گلکسی نوت 8 نیز دیده می شود.

مشخصات گلکسی نوت 8 در این برگه، نسخه ای با حافظه داخلی 256 گیگابایتی را نشان داده اند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر