;
coinex

مشخصات گلکسی نوت 8 در وب سایت رسمی سامسونگ رویت شد

سامسونگ گلکسی نوت 8 روز چهارشنبه رونمایی خواهد شد و حالا فقط دو روز با ملاقات این محصول پرسروصدای سامسونگ فاصله داریم؛ در همین حال تصاویری مشابه با عکس‌های فاش شده‌ی این دستگاه در وب سایت فروش سامسونگ قرار گرفت.

هرچند که این تصاویر به سرعت از وب‌سایت حذف شدند اما همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید کاربران موفق شدند از این صفحه اسکرین شات بگیرند. در این تصویر، نوت 8 مشکی رنگ بدون ذکر قیمت به چشم می‌خورد؛ افرادی که پیش از برداشته شدن اطلاعات این صفحه را مرور کرده‌اند، گزارش داده‌اند که تنها رنگ موجود برای فروش مشکی بوده و این یعنی ممکن است تنها همین رنگ برای آغاز فروش گلکسی نوت 8 در نظر گرفته شده باشد و سایر رنگ‌ها مدتی پس از عرضه‌ی اولیه وارد بازار شوند.

متاسفانه از مشخصات فنی این محصول نیز اطلاعات چندانی در وب سایت سامسونگ منتشر نشده است و تنها از دستیار هوشمند بیکس‌بی، قلم اس پن و نمایشگر بی‌نهایت به عنوان امکانات گلکسی نوت 8 نام برده و همچنین میزان حافظه داخلی این محصول نیز 64 گیگابایت عنوان شده بود.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه که تا به امروز فاش شده‌اند می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی، دوربین دوگانه پشتی با دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد؛ به علاوه پردازنده‌ی این محصول نیز در دو نسخه‌ی اسنپدراگون 835 برای بازار آمریکا و اگزینوس 8895 برای بازار جهانی عرضه خواهد شد و انرژی مورد نیاز گلکسی نوت 8 توسط یک باتری 3300 میلی‌آمپری تامین می‌شود.

تصویر فاش شده از گلکسی نوت 8 در وب سایت رسمی سامسونگ
وب سایت رسمی فروش محصولات سامسونگ

 

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر